Gå til innhold

Britney spears gjør "comeback"

Chad Thundercock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes hun så veldig bra ut jeg! Fortsatt ganske spretten rumpe! :)

Når jeg først så introen tenkte jeg, damn, Elvis-rippoff ja. Men så ble det hakket bedre. Greit nok, lipsynchen var dårlig, men stort sett var det bedre enn forventet for min del ihvertfall. Må sikkert ha vært sinnsykt stressende backstage rett før showet.

Men jeg synes ikke hun er tragisk på noen måte jeg. Synes faktisk synd på henne med tanke på hva hun har gått gjennom. Tror ikke det er lett å være superstjerne fra man er 15 år eller hva det var. Gigantisk press fra hele verdens medier kan få den beste av oss til å bli litt tullete.

Men det hun burde ha gjort i begynnelsen da det begynte å skli litt ut, er å ha gått i fullstendig dekning en god stund for å roe seg ned. Mediene hadde sikkert vært ute etter henne likevel, men det må da uansett finnes en hytte på fjellet et eller annet sted der man kan være i fred. Heller det enn den der festingen og dopingen hun drev på med istedet.

Lenke til kommentar

Nytter ikke å gå fullstendig i dekning når verdenspressen camper utenfor huset og følger med på hvert steg hun gjør utenfor huset sitt.

Tror rett og slett hun innså at hun ikke slipper unna noen steder, og bare begynte å ruse seg for å føle seg bedre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...