Gå til innhold

Britney spears gjør "comeback"

Chad Thundercock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig er det ganske trasig at hun har endt opp som hun gjorde. Britney var nydelig for bare et par-tre år siden (Toxic, Stronger osv), og gjorde flotte shows både med dansing og synging.

Det sies hun var en hard natt ute på byen dagen før MTV awards, har vel sitt å si + ekstrem nervøsitet. Det var jo liksom det STORE comebacket, make or break for karrieren. Gjorde hun det ikke nå gjør hun det sannsynligvis aldri.

Dama var nok svin-nervøs pga forventningspresset fra hele verdenspressen (og fans). Tenk for et press det må ha vært å stå bak scenen og vente, da.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Synes det er morsomt at hun sliter med huske teksten som hun skal lipsynce til.

Hun snubler faktisk litt i starten, nice one.

Ahh, når hun må hjelpes opp på det første platået, kan tenke meg hva hun tenkte på "Ja hjelp meg opp her, så beveger jeg meg litt og stirrer meningsløst rundt"

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Egentlig er det ganske trasig at hun har endt opp som hun gjorde. Britney var nydelig for bare et par-tre år siden (Toxic, Stronger osv), og gjorde flotte shows både med dansing og synging.

Det sies hun var en hard natt ute på byen dagen før MTV awards, har vel sitt å si + ekstrem nervøsitet. Det var jo liksom det STORE comebacket, make or break for karrieren. Gjorde hun det ikke nå gjør hun det sannsynligvis aldri.

Dama var nok svin-nervøs pga forventningspresset fra hele verdenspressen (og fans). Tenk for et press det må ha vært å stå bak scenen og vente, da.

9469657[/snapback]

Enig i det ja, er rimelig synd hvordan ho har sklidd ut.

Synes hele dama er bare patetisk, ho kan glem hele greia og kom seg på rehab og få skikk på livet sitt og ta seg av ungene sine i stedet. Kanskje ting kan ordne seg litt bedre for henne senere.

Men noen stor stjerne kommer hun nok aldri til å bli igjen

Lenke til kommentar
ho kommer uansett til å selge plater, takket være folk som dette:

http://www.break.com/index/the-last-britney-spears-fan.html

9469639[/snapback]

Haha. Er denne fyren seriøs?? :nei:

Denne opptreden må være det mest tafatte jeg noen gang har sett.

Blir nok ikke mye å se av denne dama på senen i fremtiden.

9469875[/snapback]

Han der tror jeg vi kan klassifisere i kategorien "psykopatisk stalker" enn vanlig fan. Tror ikke det er standarden. Av typen som ender opp med drapsforsøk på sin utvalgte kjendis fordi hun ikke skjønner at det er HAN hun skal gifte seg med e.l.

Evt sender 10 brev i uka der det står "I love you so much Britney, that I will kill you so noone else can love you more":

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...