Fredrik- Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg går til innkjøp av et X-Fi kort og vil ha et godt headset som kan dra nytte av kortet, jeg anntar jeg har kommet til riktig plass for annbefalinger? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Siden du ikke nevner pris og andre kriterier så tar jeg meg friheten til å anbefale et.. Sennheiser hodetelefon "HD265" Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Takk for en annbefaling, men jeg glemte å skrive at jeg helst vil ha et headset med mikrofon på. Forøvrig så det headsettet grådig styggt ut, dontcha think? Jeg er helt blank på området, men jeg anntar jeg vil ha et headset med flere kanaler eller høytalere eller hva det er for å få en god rettningsvurdering av hvor lyden kommer ifra. Jeg vil si pristaket topper på 1500 kroner, jeg liker ikke å inngå kompromiss for kvalitet - men jeg tviler på det er vannskelig å få et godt headsett til under den prisen EDIT: Forøvrig hadde jeg ikke nølt med å kjøpe Razer Barracuda headsettet - men det som bekymrer meg er at det ikke får noen god kritikk for bassen. Alt er schmack perfekt, men så kommer den skralne bassen og ødelegger :/ Endret 10. september 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå