AnaXyd Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jaggu, nå går det fort i svingene her. Team M33 er kjent for "kjappe" releaser, og det skal de jaggu meg ha på denne her også. Vi i Norge har jo ikke fåt gribbet tak i denne nye PSP Slim enda engang! Det ble annonsert tidligere idag at Team M33 jobbet med en firmware til PSP Slim, og denne ville komme snart. Og for en snau time siden var den ute gitt! De bruker Pandoras Battery som utgangspunkt for å installere hele greia. Og ja, du gjettet riktig! Pandoras Battery fungerer nogenlunde på Slim versjonen også. Det er dog ikke mulig å "unbricke" PSP Slim enda, men det kommer. Fantastisk bra jobbet er det nå ihvertfall! Har også satt i sammen en kjapp og enkel guide på SisteStopp. Jeg veit ikke om det er noe vits i å gi den ut her engang jeg, da vi Nordmenn ikke har PSP Slim enda.. [Link] Syntes personlig at Sony burde ta hintet nå. De har rett og slett tapt, hvis de ikke har noen skikkelige gode kort i ermet. Det er kun 5 dager siden PSP Slim ble lansert, og folk klarer å hacke denne etter så kort tid. Lenke til kommentar
Spillstasjon Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Sony taper masse penger fordi folk laster ned spill gratis som igjen gjør at det vil komme færre spill til PSP er skikkelig fantastisk ja. Endret 11. september 2007 av Spillstasjon Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Det hadde vært en større suksess sier du? Sony selger faktisk flere PSP'er p.g.a homebrew miljøet... For meg(og sikkert mange andre) blir det fryktelig ensformig med en PSP som kun kan gjøre det Sony har tenkt en PSP kan gjøre. Hvorfor begynner du å dra inn spill på dette her? Hintet jeg snakker om er at Sony ikke kommer til å lage en bombe og skuddsikker FW. Uansett, lenge leve homebrew miljøet! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Fantastisk? At Sony garantert taper masse penger fordi folk laster ned spill gratis som igjen gjør at det vil komme færre spill til PSP er skikkelig fantastisk ja.Hva slags hint snakker du om? At de burde legge ned hele greia eller selge spillene sine gratis? PSP hadde vært mye større suksess om det ikke var mulig å laste ned spill til den, men desverre er det slik at mange gjør det. Så du kan ta "fantastisk" og putte den langt oppe i rompa, for det er ikke mye fantastisk med dette her. 9470026[/snapback] Røkk nå hue ut av sanda Spillstasjon. Folk har kjørt homebrew på konsollen siden den ble sluppet i 2004! Hver gang Sony har forsøkt å stoppe denne muligheten har noen smarte hjerner funnet en måte å omgå disse på. Etterhvert har PSP fått både hjemmelagede GPS-muligheter (For Sony "gadd" bare å slippe den i Japan i 2006, Europa får den en gang i 2008, men hva med resten av verden?), hjemmelaget båndopptaker, hjemmelagede spill, programmer, filmavspillere & musikkavspillere. At noen velger å bruke muligheten til å piratkopiere er synd, men man kan ikke gå med påstandenr og at muligheten for homebrew på en konsoll får noen til å tape masse penger (de har ikket tjent pengene, og kan defor ikke tape dem). Sony burde ha tatt hintet og åpnet opp for muligheten for å kjøre homebrew for lenge siden. Lenke til kommentar
Spillstasjon Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Det hadde vært en større suksess sier du? Sony selger faktisk flere PSP'er p.g.a homebrew miljøet... For meg(og sikkert mange andre) blir det fryktelig ensformig med en PSP som kun kan gjøre det Sony har tenkt en PSP kan gjøre. Hvorfor begynner du å dra inn spill på dette her? Hintet jeg snakker om er at Sony ikke kommer til å lage en bombe og skuddsikker FW. Uansett, lenge leve homebrew miljøet! 9470107[/snapback] Det selges hardware ja, men jeg snakker om software. Når det er så lett å laste ned spill til PSP så sier det seg selv at software delen som får svi for dette. Altså de som lager PSP spillene som taper. Hjelper lite med bra hardware salg når software salgene er elendige. Sånn har det vært en god stund, og jeg håpet på at PSP slim ville forandre dette. Det positive ville vært flere som laget spill til PSP. Å ja homebrew miljøet du snakker om, hvor mange av de trur du laster ned spill? Jeg tipper 100% av dem som allerede har homebrew innstalert også laster ned spill til den. Skal du ha homebrew programmene så kjøp deg en pocket PC, den knuser PSP på alle områder angående homebrew funksjonene. Endret 11. september 2007 av Spillstasjon Lenke til kommentar
besure Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 noen som vet hvor jeg kan finne en som kan modde psm slim i oslo? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Nope... Har du Slim? Lenke til kommentar
besure Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja, kjøpte det på ebgames på aker brygge forrige uke for 1500kr..billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå