Axl91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vel, jeg var i USA i sommer og besøkte noen tremeninger. Faren til 2 av dem jeg var hos var veldig ivrig i å fortelle om en sak han hadde invistert i. Nemlig en laserprosjektor, den hadde den vanlige røde fargen, enblå stråle(blue-ray) og en sisste grønn laser. Og dermed kunne den vise bilder. Tanken var at siden mobiler kunne begynne å vise filmer, men hvem vil se dem på en liten skjerm? dette er i og for seg ikke ny teknologi, men det er først nå atdet skal taes ut på det ofisiellemarkedet(før militær teknologi), g skalkomme ut på markedet i løpet av 2008. Det er ikke eid av ett mobil merke og er til salgs til alle som vil ha det i produktene sine. det jeg lurte på var om noen har hørt om dette og vil sende en link? jeg er s dum som har glemt denne linken Axl F Lenke til kommentar
stormx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har ingen link men det hørtes tøft ut! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 fant en link =D microvision Lenke til kommentar
stormx Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Se der ja, gleder meg til den dagen man får en prosjektor inn i mobilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå