Mister_joney Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Her er mitt siste "stykke". Tatt i dag! Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg synes du endelig har funnet en estetisk interessant location til bildene dine her. Uttrykket er stilig med den dekorative bakgrunnen. Det ser nesten ut som om du har tatt bildet i et kunstgalleri. Det jeg savner er kontakt med skateren. Jeg vet at en skater er fokusert på stuntet han/hun utøver, men jeg ønsker likevel å i alle fall se ansiktet. Det er kanskje ikke viktig i genren skatefotografi, men for meg betyr det en del. Det er mulig at det ikke er en rettferdig kritikk, fordi det kan hende at det ikke er på genrens premisser. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg synes du endelig har funnet en estetisk interessant location til bildene dine her. Uttrykket er stilig med den dekorative bakgrunnen. Det ser nesten ut som om du har tatt bildet i et kunstgalleri.Det jeg savner er kontakt med skateren. Jeg vet at en skater er fokusert på stuntet han/hun utøver, men jeg ønsker likevel å i alle fall se ansiktet. Det er kanskje ikke viktig i genren skatefotografi, men for meg betyr det en del. Det er mulig at det ikke er en rettferdig kritikk, fordi det kan hende at det ikke er på genrens premisser. 9471317[/snapback] Takk for det PM... Liker kritikken din for føler at du alltid gir meg noe å strekke meg etter, og at det resulterer i et bedre resultat på neste bilde og at jeg utvikler meg! Tilbake til det med ansiktet så sier jeg meg enig! Vanskelig å få kontakt med skater når han gjør et så vanskelig tricks og vet ikke helt hvordan å løse dette problemet... Forslag? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Løsningen har du sikkert selv: Ta maaaange bilder til du får ett som er perfekt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Dette er i mine øyne et veldig godt bilde! Perfekt timing midt i crooken, bra lys og en veldig arty og stilig skygge bak. Kanskje litt dumt med pallen bak, men det er jeg neimen ikke sikker på. Som PMnormal sier, er det vanskelig å fange både ansiktet og trikset til skateren, kanskje han kan skate uten caps neste gang du knipser? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 ..., kanskje han kan skate uten caps neste gang du knipser? 9472634[/snapback] That'll be the day :!: Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Takk for seriøst svar! Han liker ikke skate uten caps, og har prøvd å ta MANGEN bilder, ansiktet ser man ikke anyway:P Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Proffe skatebilder er nok mer arrangerte enn dette, og skaterene proffene tar bilder av mer fotovante, så det er ikke lett når man ikke besitter de ressursene. Det er nok en genre som fører til veldig mange rejects. Det skal sannelig ikke være enkelt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Liker godt lyssettingen i dette bildet, spesielt skyggen på veggen bak. Det jeg ikke liker så godt er skyggen han har mellom beina, ser faktisk ut som han har tisset på seg. Men det kan vel ganske enkelt klones bort i photoshop? Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Liker godt lyssettingen i dette bildet, spesielt skyggen på veggen bak. Det jeg ikke liker så godt er skyggen han har mellom beina, ser faktisk ut som han har tisset på seg. Men det kan vel ganske enkelt klones bort i photoshop? 9474525[/snapback] Ja, men vil ikke at det skal se helt photoshoppet ut:D Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå