Gå til innhold

Mer skate bilder fra Bergen

Mister_joney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes du endelig har funnet en estetisk interessant location til bildene dine her. Uttrykket er stilig med den dekorative bakgrunnen. Det ser nesten ut som om du har tatt bildet i et kunstgalleri.

Det jeg savner er kontakt med skateren. Jeg vet at en skater er fokusert på stuntet han/hun utøver, men jeg ønsker likevel å i alle fall se ansiktet. Det er kanskje ikke viktig i genren skatefotografi, men for meg betyr det en del. Det er mulig at det ikke er en rettferdig kritikk, fordi det kan hende at det ikke er på genrens premisser.

Lenke til kommentar
Jeg synes du endelig har funnet en estetisk interessant location til bildene dine her. Uttrykket er stilig med den dekorative bakgrunnen. Det ser nesten ut som om du har tatt bildet i et kunstgalleri.

Det jeg savner er kontakt med skateren. Jeg vet at en skater er fokusert på stuntet han/hun utøver, men jeg ønsker likevel å i alle fall se ansiktet. Det er kanskje ikke viktig i genren skatefotografi, men for meg betyr det en del. Det er mulig at det ikke er en rettferdig kritikk, fordi det kan hende at det ikke er på genrens premisser.

9471317[/snapback]

Takk for det PM... Liker kritikken din for føler at du alltid gir meg noe å strekke meg etter, og at det resulterer i et bedre resultat på neste bilde og at jeg utvikler meg! Tilbake til det med ansiktet så sier jeg meg enig! Vanskelig å få kontakt med skater når han gjør et så vanskelig tricks og vet ikke helt hvordan å løse dette problemet... Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...