Gå til innhold

Valgresultatene - tanker og reaksjoner

pax1

Anbefalte innlegg

Det er jo en opplest sannhet at enkelte på forumet forguder alt FRP gjør, og fordømmer alt SV gjør.

9471799[/snapback]

Dette er en selvmotsigelse.

Både FRP og SV er begge eksempelvis for å skille stat og kirke. De samarbeidet også om å utarbeide et forslag hvor alle jentebarn skal gå til obligatorisk underlivsundersøkelse for å avdekke omskjæring.

Det er ikke mulig å fordømme alt SV gjør og forgude alt FRP gjør, fordi partiene også har felles politikk på noen områder. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo en opplest sannhet at enkelte på forumet forguder alt FRP gjør, og fordømmer alt SV gjør. Og ikke minst de som forguder alt SV gjør og fordømmer alt FRP gjør. Det finnes ingen mellomting. Alt på forumet koker ned i enten FRP eller SV.  :thumbdown:

9471799[/snapback]

Burde vi inføre en medalje her på bruket for lite gjennomtenkte poster? :)

Lenke til kommentar
Det er jo en opplest sannhet at enkelte på forumet forguder alt FRP gjør, og fordømmer alt SV gjør. Og ikke minst de som forguder alt SV gjør og fordømmer alt FRP gjør. Det finnes ingen mellomting. Alt på forumet koker ned i enten FRP eller SV.  :thumbdown:

9471799[/snapback]

Jeg ikke bare tror men jeg er helt sikker i min sak om jeg sier at det er en vesentlig overvekt til FRP her.

For se i tråder,sies det noe dårlig om Sv så kommer det halleluja rop og klapp med en gang.

Er det noen som sier noe galt om FRP,ja da er "helvete" løst med en gang og en blir beskylt for å være en jævla sosialist og det som verre er.

Det er vel nettop derfor dette politiske forumet er så ensidig som det er , da vi er få som gidder å svare på slikt .

Lenke til kommentar
Det er jo en opplest sannhet at enkelte på forumet forguder alt FRP gjør, og fordømmer alt SV gjør.

9471799[/snapback]

Dette er en selvmotsigelse.

Både FRP og SV er begge eksempelvis for å skille stat og kirke. De samarbeidet også om å utarbeide et forslag hvor alle jentebarn skal gå til obligatorisk underlivsundersøkelse for å avdekke omskjæring.

Det er ikke mulig å fordømme alt SV gjør og forgude alt FRP gjør, fordi partiene også har felles politikk på noen områder. :)

9471908[/snapback]

Jeg tror du skjønte poenget mitt, siktet ikke til deg eller noen andre konkrete personer. Poenget mitt er at alt blir veldig enten eller.

Lenke til kommentar

Ser akkurat på standpunkt på nrk der sitter <erna og <Siv å kkritiserer jens for at han har åpnet for å kunne samarbeide i feks Oslo,dette mener de er forvirrende og en hån mot velgerne.

Men hva da med vår kommune der FRP nettop er gått i samarbeide med AP og SP for andre preiode.

Hva da med Sortland der høyre vurderte å fri til SV om dette ga dem makt.

Hvor frekke kan enkelte partiledere bli, er det noen som er respektløse og nedlatende her er det Erna og Siv som kan drite til andre om noe de selv har bedrevet i årevis.

Høyresidens frekkhet og arroganse har vist ingen grenser :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Æ må ut å SPY :dribble:

Lenke til kommentar
I Narvik som har vært Ap-styrt i over 100 år kan det nå (heldigvis) gå mot FrP-styre.
En litt spesiell situasjon der. Formannen ble saksøkt av den kommunalt eide Narvik Energi for å ha snakket nedsettende om dem på en café. Saken ble anket helt opp til høyesterett hvor den ble avvist.

Det er klart at en som blir utsatt for en slik maktmisbruk får sympati. Narvik Energi har brukt over 2 millioner på å forfølge Frp-formannen.

Lenke til kommentar
Kristin Halvorsen fikk seg litt av en avskjedsgave.  :!:

Tro hvem som skal ta over etter henne og lede partiet ned under sperregrensen til neste stortingsvalg? :tease:

9475699[/snapback]

Vel de har et stykke igjen til de er der da,og skulle det skje så får vi iallefall håpe at ikke de andre sosialistiske partiene bruker like skitne knep som det høyresiden brukte for 2 år siden da de kjøpte stemmer til Venstre :thumbdown:

Men tilbake til debatten på tv (som jeg skjønner få vil kommentere) :)

Der avsluttet faktisk Siv jensen på nytt med at vi måtte vise respekt for velgerne og la partiene få makt etter oppslutning, hun anngrep bla Venstre her.

Men samme Siv holdt kjeft om at de som femte største parti øverkjørte det største partiet og det tredjestørste i vår kommune for 4 år siden og tok fra dem makten.

Hun tier om at historien gjentar seg i år da det suverent største partiet i kommunen igjen blir overkjørt og får null makt.

Er det bare når andre gjør dette at det er så ille ?Hvordan kan en partileder være så falsk i et direktesendt tv programm :cry::cry:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Tro hvem som skal ta over etter henne og lede partiet ned under sperregrensen til neste stortingsvalg? :tease:

Vel de har et stykke igjen til de er der da,

Nja, sperregrensen er 4% og nå gikk de fra 12 til 6% så det virker ikke så veldig langt unna at de havner på de feilslåtte ideologiers historiske skraphaug. Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Vel de har et stykke igjen til de er der da,

Nja, sperregrensen er 4% og nå gikk de fra 12 til 6% så det virker ikke så veldig langt unna at de havner på de feilslåtte ideologiers historiske skraphaug.

9475929[/snapback]

Nå er ikke det mitt problem,da jeg aldrig har semt på dem.

Men hva med en kommentar på høyresidens falskhet,savner den eller ble den for ubehagelig og derfor dra inn SV som er helt uintresangt da vi ikke stemmer på dem noen av oss :whistle:

Lenke til kommentar

FRP sine ordførere blir gjenvalgt med klare marginer og de får enda flere. Ser ut som om de gjør noe riktig på det lokale plan, ettersom de vinner over flere velgere.

Merkverdig at man krever at SV statsråder skal gå av grunnet dette valget her. SV'ere surrer må jeg si, bare bra Halvorsen setter dem på plass.

Lenke til kommentar
FRP sine ordførere blir gjenvalgt med klare marginer og de får enda flere. Ser ut som om de gjør noe riktig på det lokale plan, ettersom de vinner over flere velgere.

Merkverdig at man krever at SV statsråder skal gå av grunnet dette valget her. SV'ere surrer må jeg si, bare bra Halvorsen setter dem på plass.

9476446[/snapback]

Ja det er bra,men som hun sa så er det enkeltpersoner som går ut med sine meninger og får spalteplass selv om dette ikke er partiets mening.

Og selvsagt får de spalteplass for SV har vært fulgt av media med argusøyne fra dag 1 i regeringen,nettop fordi de er nye i regering og anses som det svakeste ledd,og medias våte drøm de siste to årene har jø vært ønsket om at regeringen skulle sprekke.

Jeg har levd noen år men kan ærlig talt ikke huske at et parti er blitt fotfulgt som dette i en regering :hmm:

Lenke til kommentar
Er enig at å anklage andre parti for noe en selv driver med er galt.

Er FrPer, og selv om jeg tror på partiet skjer det mye jeg selv ikke liker.

9476157[/snapback]

Jepp og spesielt ille er det når partilederen sitter i beste sendetid og utbasunerer dette.

Siv Jensen vet utmerket godt at dette har de selv bedrevet i mange år for å få makt. Jens var iallefall ærlig og sa han syntes dette var greit.

Lenke til kommentar
Huffda, denne klovnen her ble valgt inn:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle1989497.ece

Ikke misforstå, jeg er glad for Venstre sin fremgang. Men her har man mannen som taler varmt om blasfemiparagrafen og ønsker å innskrenke ytringsfriheten :thumbdown:

9476685[/snapback]

Ser ut som en god del innvandrere er kommet inn i forskjellige kommunestyrer for forskjellige partier,lurer på om det er en bevist organisering som foregår :hmm:

Er faktisk litt skeptisk til dette,ikke fordi jeg er mot innvandring,men en kan vel risikere at de faktisk kan bli overrepresentert enkelte steder :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...