sletten88 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Heihei! Kunne noen tatt en titt på dette? handlevogn Trenger litt assistanse med tanke på om alt fungerer sammen og hvilket hovedkort jeg bør velge til dette her. All hjelp taes godt imot:D:D PS: Veldig nyttig forum dette her må jeg si! mvh Helge Sletten Endret 10. september 2007 av sletten88 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hva er det vi skal ta en titt på? Lenke til kommentar
sletten88 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Sånn:P hehe glemte seff å legge til handlekurven:D Posten over er oppdatert:P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Heheh, så ganske bra ut det. Men ville gått for Q6600 istedet, mer framtidsrettet Ellers så mangler du PSU, her ville jeg valgt Corsair 520W/620W. Lenke til kommentar
sletten88 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Har tenkt mye og lest tester om hvilken prossesor jeg burde velge, og har kommet fram til E6850, kjøper heller ny om det skulle vise seg at man fikk så ufattelig mye mer ut av quaden:P Men hovedkort er jeg meget usikker på, tenker at jeg skal kjøpe enda et gtx kort for å kjøre på 2 da blir d fres vertfall, så kan ikke være noe billig greier det hovedkortet. HK til ca 1600 er greit.. Vet ikke om dette er mye eller lite.. mvh Helge Sletten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå