Rikkely Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ahea! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg dette ble litt for avansert satire for meg. Så jeg tror nesten du må forklare. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Rent eierskap! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ikke lo jeg, ikke kan jeg se noen tekniske kvaliteter, og fonten er den mest grusomme jeg noensinne har sett. Dette ble altfor pubertal ML-propaganda for meg. Jeg fikk dog et flireanfall da jeg skrev dette. Jeg kom til å tenke på kapittelet om "klassefienden SV" i AKPs prinsipp-program fra 1979. Hi hi, det var tider det. Lenke til kommentar
preje Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Selvom jeg ikke liker dama så syns jeg ikke dette var noe å rope hurra for dessverre. Vet ikke hva jeg skal kalle det - Fotokunst? Bilde? Sjikanering? Reklame? Humor? Søppel? Hmmmm.... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg er riktignok ikke moderator, men minner allikevel om reglene for denne kanalen. - Legg bare ut bilder du selv har tatt. Du er underlagt åndsverksloven og kan holdes ansvarlig dersom du legger ut noen andres bilder. Jeg oppdaga mer eller mindre tilfeldig at bildet stammer fra en annen tråd i en annen kanal, så jeg lurer på hvem som er opphavsmannen. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er vel forsåvidt enig med ovennevnte. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg