yuo are smart Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jepp. GPUen går fra 60 til 80 grader når jeg spiller wow. Etter en liten stund skjer dette. Noen tips for å kjøle det ned? Og mens jeg venter på utstyret dere ber meg om å kjøpe, noen midlertidig løsning? PCen står med åpent kabinett rett ved siden av vinduet som er på vidt gap, og jeg har stillt ned grafikken en del. Takk så meget : ) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Først ville ikke jeg hatt sidedøren av forran et vindu som sto på vidt gap. Dette grunnet kondens. Det kunne også væer fordel om du fortalte hva slags skjermkort du har, slik at vi kan finne deler som passer. Dog har Arctic Cooling Accelero kjølerene fått god omtale for sin kjøleevne og lavt støynivå. - Arctic Cooling Accelero X-1 NVIDIA 7900 GTX, GTO NVIDIA 7800 series (just PCIe) NVIDIA 6800 series Arctic Cooling Accelero X-2 ATI X1950 series ATI X1900 series ATI X1800 series - Zalman skal også ha gode stillegående GPU vifter Zalman GPU Vifter Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Takk så meget! Har et nvidia GF 6800GS, tenker jeg skal bestille Arctic Cooling Accelero X-1. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Ok, fikk fiksa problemet. Kjøleribba var tettet med støv, så ingen luft kom til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå