Froskens Far Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som har oversikt over hvorvidt fotball-EM neste år vil bli sendt på allment tilgjengelige tv-kanaler? Jeg har hørt snakk om både TV2 sport og canal plus. Det er naturligvis min drøm å få kampene kommentert av Arne Scheie, men det er vel å håpe på for mye. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det er TV2 og Canal Digital som har delte rettigheter her i landet, ja. Umulig å si hvilke kanaler kampene kommer til å bli sendt på, men det kommer garantert til å bli en del betal-tv i form av TV2 Sport og noe Canal Digital-opplegg. Kommer sikkert noen kamper på TV2/TV2 Zebra også, men jeg bare tipper det blir relativt få i forhold til antall kamper som spilles. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Håper virkelig de sendes på TV2 med Alsaker som kommentator. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Det er TV2 og Canal Digital som har delte rettigheter her i landet, ja. Ok, takk. Da blir det nok noe a la det opplegget de har med tippeligaen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå