Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til førstegangsbiler fra 20 - 28 000kr

sleden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av japser har jeg bare erfaring med carina e.....

9502865[/snapback]

Skal kjøpe meg Carina E snart, noe du vil si meg om den?

9502982[/snapback]

Nei egentlig ikke er dønn solide biler, ekstremt god kvalitet.

Det som er minuset er litt kjedelige å kjøre (noe de fleste kun fwd bilene er syntes jeg). og ikke såååå spes fint intriøer men helt greit.

Har sette noen stasjonsvogner med rust på hjulbuer bak men aldri sett sedan med rust men det finnes sikkert det og.

Lenke til kommentar
Av japser har jeg bare erfaring med carina e.....

9502865[/snapback]

Skal kjøpe meg Carina E snart, noe du vil si meg om den?

9502982[/snapback]

Nei egentlig ikke er dønn solide biler, ekstremt god kvalitet.

Det som er minuset er litt kjedelige å kjøre (noe de fleste kun fwd bilene er syntes jeg). og ikke såååå spes fint intriøer men helt greit.

Har sette noen stasjonsvogner med rust på hjulbuer bak men aldri sett sedan med rust men det finnes sikkert det og.

9503016[/snapback]

Rust på hjulbuer har jeg sett selv på en sedan faren min hadde før Carina E 92 mod Diesel. Faren min var stor fornøyd med bilen, men måtte hoppe over til Audi.

Det med dekkstøy, går ikke det ann å tette igjen selv...?

Lenke til kommentar

Kjennern ikke i det hele tatt, men en som jeg kjører forbi hver morgen, importerer japanske superbiler ifra Sveits.. Fytti granskauen det er mye gromt som står ved huset hans altså det er til å få vann i munnen av.

Står en del gammle cosworth vinge biler der også isammen med 3000gt vr4, 200sx s14a, 300zx,mr2 turbo og mange som jeg ikke husker navnet på engang. :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Kjennern ikke i det hele tatt, men en som jeg kjører forbi hver morgen, importerer japanske superbiler ifra Sveits.. Fytti granskauen det er mye gromt som står ved huset hans altså det er til å få vann i munnen av.

Står en del gammle cosworth vinge biler der også isammen med 3000gt vr4, 200sx s14a, 300zx,mr2 turbo og mange som jeg ikke husker navnet på engang. :dribble:  :dribble:

9503189[/snapback]

Hehe, hadde vært kjekt å ha sånne biler stående utenfor huset sitt ass... respekt :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...