Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til førstegangsbiler fra 20 - 28 000kr

sleden

Anbefalte innlegg

jeg er på jakt etter en bil som er strøken,god teknisk stand og helst ikke rust, jeg spør dere som har erfaring eller kanskje vil selge meg en :p veldig fint om dere kunne sendt no linker av biler som kan være spreke og tøffe:P:D

Endret av sleden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal hard gjøres å finnee "strøkne" biler til denne prisen, jeg slet med å finne strøkne biler til rundt 70.000,- og den gangen ende jeg opp med en Volvo 850 men finn.no og autodb er to fine steder du kan begynne å kikke.... Forøvrig så er salg og kjøp strengt forbudt via dette forumet.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Det begynner å bli mange tråder av denne typen etterhvert der man prøver å finne gode billige biler.

Anbefaler deg å lese gjennom de andre lignende trådene først, så slipper alle å gjenta svarene sine :)

Og om du skal finne god bil i den prisklassen så må du bare begynne å lete til du finner et fint eksemplar av et eller annet. Du kan ikke være for kresen på andre krav.

Lenke til kommentar
kan kjøpe min honda civic for 20 000 ^^ felger , kule baklykter, bittelitt rust, sota sideruter

9470350[/snapback]

hvor bor du?

9471325[/snapback]

Sandnes - Stavanger området

9471367[/snapback]

det er jo bra kan fint hente bil der men vil gjerne sett no bilder og annonse på den hvis du har:)

Lenke til kommentar
kan kjøpe min honda civic for 20 000 ^^ felger , kule baklykter, bittelitt rust, sota sideruter

9470350[/snapback]

hvor bor du?

9471325[/snapback]

Sandnes - Stavanger området

9471367[/snapback]

det er jo bra kan fint hente bil der men vil gjerne sett no bilder og annonse på den hvis du har:)

9472995[/snapback]

hakke no annonse men tenkte å selge den snart.. bilder det kan jeg ta

Lenke til kommentar

Sprek og tøff bil blir kanskje litt vanskelig å få til med 28.000 men hvis det er eneste kriteriet ditt blir det litt vanskelig å finne noen tips til deg.

Hvis ikke:

Opel Corsa 89+ - Billig og grei bil, her kan du helt sikkert finne noen som ikke har gått så langt også.

Hvis du ikke har planer om å ha med noen venner og vil heller ha en funskjonell bil får du jo Renault Kangoo til litt over 20.000.

Regner med du finner linker på finn selv. Hvis ikke så kan jeg sikkert hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Sprek og tøff bil blir kanskje litt vanskelig å få til med 28.000 men hvis det er eneste kriteriet ditt blir det litt vanskelig å finne noen tips til deg.

Hvis ikke:

Opel Corsa 89+ - Billig og grei bil, her kan du helt sikkert finne noen som ikke har gått så langt også.

Hvis du ikke har planer om å ha med noen venner og vil heller ha en funskjonell bil får du jo Renault Kangoo til litt over 20.000.

Regner med du finner linker på finn selv. Hvis ikke så kan jeg sikkert hjelpe deg.

9474844[/snapback]

skal se på dem finner nok linker selv:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...