FranzJosef Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lurer på hva man bør ta for leie av båtplass. Dette gjelder i Arendal, ca 6 km utenfor sentrum men likevel veldig gunstig da man bare "slipper" litt båt-tid ut fjorden til øyene. Min mor tar 2500 kr i leie fra en fyr i ÅRET! Jeg synes det høres spenngalt ut. Er klar over at man kanskje ikke får mer i grisgrendte strøk, men i bynære områder der det er mye press på sånt må man kunne få mye mer vel? Kommunale plasser står at det er fylt opp ca 99.9% og man må ikke regne med å få noe der. Det er mest gunstig plass for småbåter, men ikke umulig med større båter der. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette burde vel heller postes i båt-forumet? Men hvor er det det er snakk om? songebukta? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Finnes det et båtforum? Det er på Hisøy. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 2500 i året er ingenting. Latterlig lite, i hvert fall Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Finnes det et båtforum? Det er på Hisøy. 9469508[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=194 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, her på møre, (averøy) så vet jeg om flere som leier ut til 1500 pr år. Personlig synes det treng ikke være mere leiepris nei. Nå vet jeg ikke hva de betaler i Kristiansund, men skal sende svigers en sms å høre hva de betaler. Ps, du hadde ikke trengt å laget ny tråd i båt kategorien. Du kunne trykka på "rapporter" knappen og bedd moderator flyttet den Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ja, på et sted i gokk hvor det ikke er noe press på båtplasser kan jeg skjønne at man ikke betaler mer for et sted å feste tauet bare... Men i bynære områder med begrensede/ingen muligheter for båtplass...DET er noe annet. Har forsøkt mye for å finne ut av en fornuftig pris på dette. Men det er helt håpløst!! Ingen svar. Virkelig ingen som vet?? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) sjekka med svigers, i kristiansund. 1550pr år leie og det er innerst i byen 200m fra sentrum. bevoktet havneanlegg, strøm og vann Endret 13. september 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Og jeg sjekka nå med Arendal Havn: For 2007 koster det kr 1100 pr breddemeter på plassen + eventuelle tilleggstjeneseter som strøm, vann og renovasjon. Prisen for 2008 er ikke klar før regnskapet for 2007 er ferdig. Mao. blir man ikke rik av å eie en diger flytebrygge!! Kan dette virkelig stemme?? Disse prisene er rett nok per sesong, men hørtes veldig billig ut! En annen sak er at dette er rimelige kommunale plasser som ikke er å oppdrive. Vet ikke om det er nok til at privatmarkedet kan presse opp prisene? Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Og jeg sjekka nå med Arendal Havn: For 2007 koster det kr 1100 pr breddemeter på plassen + eventuelle tilleggstjeneseter som strøm, vann og renovasjon. Prisen for 2008 er ikke klar før regnskapet for 2007 er ferdig. Mao. blir man ikke rik av å eie en diger flytebrygge!! Kan dette virkelig stemme?? Disse prisene er rett nok per sesong, men hørtes veldig billig ut! En annen sak er at dette er rimelige kommunale plasser som ikke er å oppdrive. Vet ikke om det er nok til at privatmarkedet kan presse opp prisene? 9485419[/snapback] Hvorfor skulle noen tjene seg rike på å ha en brygge? Hadde det blitt så dyrt hadde velk ikke folk giddet å leie båtplass... Selv betaler jeg 2 500 for plass til en 24fots båt kristiansand. Privat brygge, ligger rett ved marina og nokså nær sentrum. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvis ikke jeg husker helt feil betaler vi 2500kr året for båtplassen vår i kilsund (østkanten av arendal komune) det er uten strøm, men med vann. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Betalte 80 000 jeg for båtplassen min på Frosta. Båten med motor kostet 120 000 hehe. Er så sinnsykt. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Betalte 80 000 jeg for båtplassen min på Frosta. Båten med motor kostet 120 000 hehe. Er så sinnsykt. 9494664[/snapback] Hvor lenge er det for? livstid eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå