Kakebakelate Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Flott at det gikk bra da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ta tak i han, si til han at hvis han ikke lar dyra dine være i fred snart så får han la deg være i fred i det minste! Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 synes at en venn som kommer til alle døgnes tider uten og si i fra kan se til hælvette å hute seg vekk fra meg. Og at denne personen behandler dyr på denne måten hadde fåd meg til og kaste han på hue og ræva ut. og når han va kommet ut hadde jeg dengt på med balltre til denne dritten ikke kunne stå på beina. (kan ikke grise til inne med blod og sånt) Synes ikke det er noe verd og ta vare på sånne som du må fortelle om og om igjenn hva som er regelen oss deg. Og gå å være redd før at han plutselig skal kødde med dyran dine er ikke holdbart. Dette er da min mening, men jeg kan værtfall ikke takle folk som ikke behandler meg med respekt og mine ting og mine nermeste! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sier du ikke fra når noen plager dyrene dine, er du en dårlig eier!! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror kameraten din er smule psykopat, sier dem ikke at det tidligste stadiet av det er dyreplageri? være slem mot dyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå