tomsi42 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Var på båttur i helgen, og tok dette bildet som jeg synes gir et bra uttrykk på hvordan det er å frese avgårde i 30 knop (eller mer). 1/1600s, f/5.6, 17mm, ISO 200 Kun crop, lett justering av levels og USM. Kommentarer, anyone ? Tom Lenke til kommentar
si Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Frisk følelse, fin og åpen himmel og skarp og fin vannsprut. Jeg synes det ser rart ut at det er så skeivt. Regner med at du har det sånn med vilje (hvis ikke bør du nok legge en god del bøker under høyre bein på pulten din). Det kan være stilig med sånne skrå bilder i noen situasjoner, men når motivet er vann så blir det bare rart synes jeg. Ser ut som en herlig dag, har vært for få sånne i år! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Frisk følelse, fin og åpen himmel og skarp og fin vannsprut. Jeg synes det ser rart ut at det er så skeivt. Regner med at du har det sånn med vilje (hvis ikke bør du nok legge en god del bøker under høyre bein på pulten din). Det kan være stilig med sånne skrå bilder i noen situasjoner, men når motivet er vann så blir det bare rart synes jeg. Ser ut som en herlig dag, har vært for få sånne i år! 9468560[/snapback] Jeg valgte å ha bildet skevt, ja. Synes båter sjelden er vannrett i den farta Tom Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 En litt streitere versjon: Lenke til kommentar
si Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Nei, de er jo ikke det. Tror kanskje det hadde funket bedre hvis båten hadde svingt (kjølstripa var buet). Men likte bildet godt ellers, så så åpent og fint ut. Skulle gjerne hengt etter der på vannski! Lenke til kommentar
Madmax500 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Syntes du ikke dette er et mer ryddig bilde? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Syntes du ikke dette er et mer ryddig bilde? 9471292[/snapback] Dette er mer slik jeg ville ha gjort det med rett horisont, da det motoren er en del av motivet. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Bildet ditt gjør meg sjalu, fordi jeg har ikke hatt meg noen båttur i sommer. Desverre synes jeg bildet er litt tomt, kun kjølvannet etter båten og en relativt uengasjerende bakgrunn. Himmelen er veldig flott, så det er ikke et unødvendig bilde. Hadde vi hatt en på vannski etter båten så hadde det vært et veldig stilig bilde. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Ahh , jeg kan føle vinden i håret ! Flott bilde! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 fine farger og pen himmel, men som sagt før meg : skjeiv horisont er ikke pent Lenke til kommentar
sonybe Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Fint bilde.Du får det til slik att vi føler att vi sitter i båten å ser bakover,tror det er sjeldent att en båt i full fart ligger vannrett da. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Jeg slenger inn en kommentar. Syns det var et bra bilde, mye vannsprut og fin følelse om at her går det fort. Jeg syns også det ser ut som båten kommer fra en høyresving og går over i en venstresving (kjølstripa og vinkelen på motoren i første bilde) og jeg syns ikke de opprettede versjonen gav meg den følelsen. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Jeg kunne godt tenkt meg å se mer av bakenden på båten. Da tror jeg den skjeve horisonten hadde kommet mer "til sin rett". Himmelen er veldig tøff, og jeg liker godt den lille regnbuen til høyre i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå