Gå til innhold

BK: Full gass sydover

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frisk følelse, fin og åpen himmel og skarp og fin vannsprut. Jeg synes det ser rart ut at det er så skeivt. Regner med at du har det sånn med vilje (hvis ikke bør du nok legge en god del bøker under høyre bein på pulten din). Det kan være stilig med sånne skrå bilder i noen situasjoner, men når motivet er vann så blir det bare rart synes jeg.

Ser ut som en herlig dag, har vært for få sånne i år!

Lenke til kommentar
Frisk følelse, fin og åpen himmel og skarp og fin vannsprut. Jeg synes det ser rart ut at det er så skeivt. Regner med at du har det sånn med vilje (hvis ikke bør du nok legge en god del bøker under høyre bein på pulten din). Det kan være stilig med sånne skrå bilder i noen situasjoner, men når motivet er vann så blir det bare rart synes jeg.

Ser ut som en herlig dag, har vært for få sånne i år!

9468560[/snapback]

Jeg valgte å ha bildet skevt, ja. Synes båter sjelden er vannrett i den farta :)

Tom

Lenke til kommentar

Bildet ditt gjør meg sjalu, fordi jeg har ikke hatt meg noen båttur i sommer. Desverre synes jeg bildet er litt tomt, kun kjølvannet etter båten og en relativt uengasjerende bakgrunn. Himmelen er veldig flott, så det er ikke et unødvendig bilde. Hadde vi hatt en på vannski etter båten så hadde det vært et veldig stilig bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...