JFM Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 er på lan nå. når jeg våknet for 20 min siden var jeg full av barberskum i ansiktet. t-skjorta og jakken min er også full av det. har messe skum langt inne i øret. og litt i nesen. dette syns jeg var veldig dårlig gjort. så nå kommer jeg til å dra hjem. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Don't get mad, get even Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Endre Windows/BIOS boot bilde og bios lyd (om støtte, helst masse stønning) til en berømt scene fra Sex Games på Commodore64? Vet faktisk ikke om lyd + bilde går, men har lest på diverse manualer for forskjellige hovedkort hvordan man kan legge inn egne bilder, og bytte ut lyder som strengt talt er ment for å høre hva som er galt? EDIT: Hadde forøvrig sagt ifra til LAN ansvarlig med en gang noen hadde @£#!"#123 med noe som helst av hardware som resulterte i skade...høres nesten ut som trådstarter BER om trøbbel. No offence. Men mange drar kanskje for å ha det gøy pga. eksamensstress, stress i livet generelt (skal selv på et LAN i Oslo for å "kjøle ned"). Siste man trenger er å måtte rote med PC i flere timer for å få den igang igjen. Endret 22. september 2007 av Boye Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med å ta ut skjermkabelen og strømkabelen til skjermen samt skru brightness og kontrast helt ned? Svart skjerm Evt å sette en liten teipbit under sensoren på musa, ganske ufarlige spøker Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Når jeg hadde et boot camp så dro jeg fram en gammal blokkfløyte, og jeg fant nok den lyseste og mest irriterende lyden på den fløyta. Den fløyta forsvant på en mystisk måte når jeg var på dass, skjønner ennda ikke hvorfor? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med å ta ut skjermkabelen og strømkabelen til skjermen samt skru brightness og kontrast helt ned? Svart skjerm Evt å sette en liten teipbit under sensoren på musa, ganske ufarlige spøker 9549406[/snapback] Alltid like morsomt det. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå