Gå til innhold

Terroisering på lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusj, gaffa osv er bare gøy, men ikke begynn og gris med tannkrem i kjeften i ørene osv. Dere som gjør det burde tenke dere om, nei oops når du gjør det beviser du da at du ikke har noe og tenke med.

 

Om jeg skulle virkelig kødde med kompissen som sovna på stor lan da ville jeg brukt.

 

1. en skikkelig kraftig jente/dame parfyme.

 

2. En sterk sprittusj.

 

3. Noe kraftig hårvoks. Lagd skikkelig sleik, spraya han inn med dame parfyme og tegne noe morsomt i tryne hannes. Skal love dere at dere kommer til og le som dere aldrig har gjort før. :)

Lenke til kommentar
Hva med CMD  :D

 

Klassiker, EKS: net send * shutdown -s -t 10 -c " HADE "

eller net send * MSG Hei :)

 

NB: Jeg har Vista så den funker ikke her men husker ikke om koden er sånn men håper den virker * kun på XP *

9469198[/snapback]

 

 

hva i f*** er det der`? :D

9493940[/snapback]

 

Tror ikke den net send saken funker helt slik altså. Den tar vel bare andre argumentet og sender som tekst til første argumentet?

 

Uansett, det er en måte å sender meldinger til andre over nett. Meldingen dukker opp i et vindu du må trykke 'ok' på for å få vekk.

 

MS har heldigvis skrudd av den saken i de nyeste OSene sine.

 

Ellers er det jo altid gøy med følgene .bat fil

:start

net send * Dette_er_gøy

goto start

Lenke til kommentar

En del av forslagene her kan føre til at folk skader seg. Det kan være moro å drive ap med folk, men det går en grense mellom moro og mobbing. De morsomste pekene er de offeret også ler av, i det minste i ettertid.

 

Med andre ord, ikke ødelegg hverken tingene eller kroppen hans. Ligg unna kroppsåpninger, ikke ødelegg klærne, og om du fikler med PCen hans bør det være reverserbart. Pålegg i ørene kan, som nevnt gi øreverk, luftveiene må man ligge unna, teip for munnen kan gi panikkangrep nok til at offeret kan skade seg, selv om han har muligheten til å puste gjennom munnen.

 

Tusjing i ansiktet er morsomst om det er med en tusj som går vekk. En kan le akkurat like mye i det offeret oppdager at han har peniser eller hva det nå er i ansiktet, men muligheten til å vaske det bort uten for mye pes gir ham muligheten til å se moroa i det selv også.

 

I det store og det hele bør man passe seg for å gå for langt. Gjør man det risikerer man to kjipe ting: Offeret får opplevelsen sin ødelagt, noe som bare rævhøl synes er moro, eller om offeret ikke er vesentlig mye svakere enn moromakerne, rett og slett tar dem med seg ut for en fysisk "alvorsprat".

 

Også, en god ide å begrense seg til folk en kjenner. De fleste har større toleranse for vennepek enn for fremmedes påfunn, og en har sannsynligvis større oversikt over sinnelaget til offeret. Alfa og omega bør uansett være å finne på spik som offeret også kan le av, gjerne ting han må tulle til selv litt for å gå på.

 

Hadde jeg observert noen forsøke seg på en del av påfunnene beskrevet ovenfor hadde jeg kastet dem ut fra arrangementet. Jeg tror de fleste arrangører ville gjort det samme.

Lenke til kommentar
Hva med CMD  :D

 

Klassiker, EKS: net send * shutdown -s -t 10 -c " HADE "

eller net send * MSG Hei :)

 

NB: Jeg har Vista så den funker ikke her men husker ikke om koden er sånn men håper den virker * kun på XP *

9469198[/snapback]

 

 

Hva med CMD  :D

 

Klassiker, EKS: net send * shutdown -s -t 10 -c " HADE "

eller net send * MSG Hei :)

 

NB: Jeg har Vista så den funker ikke her men husker ikke om koden er sånn men håper den virker * kun på XP *

9469198[/snapback]

 

 

hva i f*** er det der`? :D

9493940[/snapback]

 

9494288[/snapback]

 

Noen som kan gi en guide på hvordan dette gjøres? Ser gøy ut :)

Endret av SN25P
Lenke til kommentar
Noen som kan gi en guide på hvordan dette gjøres? Ser gøy ut :)

9515296[/snapback]

 

Jeg har alt gitt litt info, men jeg kan si det tydligere

 

åpne kommandovindu

Skriv net send [iP/maskinnavn] "melding"

feks. net send 127.0.0.1 "dette er en test av net send"

 

Da vil maskinen med IP 127.0.0.1 få den meldingen i et popupvindu.

Tjenesten er per default skrudd av på alt siden XP sp2, muligens også tidligere, så den er ikke så gøy lenger.

Har noen derimot feks 98 elns så kan du plage dem kraftig med den der.

 

Flere eksempler er

net send * "Muahahah" <- den sender Muahahah til alle IPer :)

 

Skal du være virkelig slem så kan du lage en plage.bat fil som følger

:start
net send %1 %2
goto start

Så skriver du plage [iP/maskinnavn] ["melding"] så sender den meldingen til mottaker til du stopper det.

 

Tenk hvor gøy det er å få 600+ meldinger på skjermen. Den raskeste måten å ble kvitt de er å restarte PC-en....

 

Uansett, bruker du dette i LAN der nok folk får opp meldingne må du være forbredt på bank.

Lenke til kommentar

hva med å sette en Linux live cd i PC-en? si at du gjorde han en tjeneste med å slette windows... ikke fullt så farlig og ingen tar skade av det. om noen hadde forsøkt seg med kaviar/tannkrem/nugatti eller lignende på meg hadde jeg switchet PSUen til gjerningsmannen over på 110Volt. Slike idiotiske terrorstreker skal straffes hardt!

Endret av capy
Lenke til kommentar

for det første: er det lovelig og gratis og laste ned en sånn Linux live cd?

 

noe som bør prøves er å ta handen til noen som såver i et glass med vann. så får vi se om offeret pisser på seg :p

btw: vi prøvde dette på klasseturen vår. vi holdt på i ca 30min. helt til kompisen vår våknet å slo meg. jeg var den første han så :lol:

 

edit: leif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...