Gå til innhold

Terroisering på lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med CMD :D

 

Klassiker, EKS: net send * shutdown -s -t 10 -c " HADE "

eller net send * MSG Hei :)

 

NB: Jeg har Vista så den funker ikke her men husker ikke om koden er sånn men håper den virker * kun på XP *

Lenke til kommentar
Sand på tannbørsten kan da umulig være bra, om man pusser tennene med det. Risikerer vel å slipe emaljen rett av. Rimelig rasshøl gjort, om det er tilfellet.

9469292[/snapback]

Kjenner du ikke at du har sand på tannbørsten er du enten dritings, eller lam i kjeften. Det er selverfart :wee:

 

Uansett. Pranks er gøy med folk man kjenner, men når idioter på et stort lan som TG, TromsøLAN osv. går rundt og gjør pranks med stakkars nerder som prøver å få seg litt søvn får jeg bare lyst til å slå de ned.

Dere kjenner de for faen ikke! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde våknet med en skje nugatti i håret og en svett kis stående og le foran meg på ett eller annet TG eller no slikt hadde jeg ikke nølt med og klinke han ned! You Don't Know Me!

 

Er det med en kompis er det greit, sålenge det ikke involverer og tøye grensene til den personen, ettersom det kan ødelegge hele greia til den personen.

Lenke til kommentar

Skremme dem som faen, det er jo mørkt 24/7 vanlighvis på LAN. Skal ta en ltien historie:

 

Vi sitter på LAN, jeg sitter bare litt og snakker med en kamerat oppe på Crew bordet, med slike tepper forann, var slik teater hus på en måte, så hørte jeg noe viske bak meg, og løpte ut litt, fordi jeg var pissredd, har litt tro på overtroiske ting og sånt. Så kommer jeg inn, står de bak døra "BØØØØØ!" og jeg skvatt som faen... Eller når jge skulle få LITT søvn, ropte de "BRAAAANN BRAAANN" og hoppa på meg som faen, jeg klikka, og sa "HELVETTEJ EG VIL SOVE!!1112onoeneonoeneoene" og de sa DET BRENNNER!" og det gjorde jo faenma ikke det... Eller når noen tar puta di eller dyna, værstefall madrassen :O

Lenke til kommentar
Til den utvalgte som ligger å sover:

 

Hvis han har munnen åpen, skviser du så mye tannkrem du får til i kjeften på'n, så teiper du gaffateip rundt hele hodet hans og over munnen. Tar litt tid før han får det av, men null tid å merke når man sover :D

9474187[/snapback]

 

Du skal ikke putte hodet hans i en bøtte med vann og binde ham fast samtidig? Kveling er gøy!

Lenke til kommentar
Til den utvalgte som ligger å sover:

 

Hvis han har munnen åpen, skviser du så mye tannkrem du får til i kjeften på'n, så teiper du gaffateip rundt hele hodet hans og over munnen. Tar litt tid før han får det av, men null tid å merke når man sover :D

9474187[/snapback]

 

Du skal ikke putte hodet hans i en bøtte med vann og binde ham fast samtidig? Kveling er gøy!

9474262[/snapback]

 

Han blir ikke kvelt. Han har nese å puste igjennom + at han brå vokner og får seg en overraskelse.

Lenke til kommentar
Til den utvalgte som ligger å sover:

 

Hvis han har munnen åpen, skviser du så mye tannkrem du får til i kjeften på'n, så teiper du gaffateip rundt hele hodet hans og over munnen. Tar litt tid før han får det av, men null tid å merke når man sover :D

9474187[/snapback]

 

Du skal ikke putte hodet hans i en bøtte med vann og binde ham fast samtidig? Kveling er gøy!

9474262[/snapback]

 

Han blir ikke kvelt. Han har nese å puste igjennom + at han brå vokner og får seg en overraskelse.

9474279[/snapback]

Den vanligste tingen å gjøre når man (brå)våkner er å trekke luft. Hvis de da gjør dette med munnen setter tannkremen seg i luftrøret og du har en god gammeldags kvelning på gang. Jeg sier ikke at dette skjer hver gang, men vær forsiktig med luftveier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...