Gå til innhold

Legge til undertekster i vlc

Bettibell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det enkleste er å bruke "drag and drop" metoden. Du rett og slett bare drar subtitle filen rett inn i VLC vinduet etter at filmen er startet. Funker også selv om filen er pakket in i ZIP/RAR eller lignende, så slipper du å måtte pakke ut subtitle filene før du bruker dem.

Lenke til kommentar
Det enkleste er å bruke "drag and drop" metoden. Du rett og slett bare drar subtitle filen rett inn i VLC vinduet etter at filmen er startet. Funker også selv om filen er pakket in i ZIP/RAR eller lignende, så slipper du å måtte pakke ut subtitle filene før du bruker dem.

9477133[/snapback]

Men hos meg så lukker vlc filmen da og spiller bare sub.

Lenke til kommentar

Jeg bruker altid google til å finne unertekster så slipper jeg å gå gjennom de forskjellige sidene manuelt. Den finner som regel det jeg vil ha på første eller andre resultat. Bare husk å skrive subtitle i søket.

Som regel finner den tekster fra opensubtitles.org og subtitles.divx.net så det er de to jeg bruker mest.

Finnes det noen metode for å "justere" tekstene i forhold til filmen? For noen ganger kommer tekstene for sent eller for tidlig i forhold til resten av filmen.

Endret av sn3ipen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...