Walts Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ble kanskje litt feil på topicen men det jeg spør om er iallefall dette. Om jeg kjøper guitar hero til Ps2, vil ps2 guitarene funket på ps3 ? Har tenkt til å kjøpe ps3 senere men ikke enda så lurte på om de var ganske like. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, hvis du har adapter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Adapteren funker ikke! Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sikker på det? En venn av meg bruker ihvertfall vanlig PS2-kontroller til PS3'en med en adapter fra Logic3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Kontrollen funker, men gitaren funker ikke, kun 2 knapper som funker. Btw så har jeg både guitar hero I og II og gitar, GH2 funker perfekt, mens GH1 og gitaren funker ikke.Seff har jeg kvalitets adapter. Endret 10. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hæ? Fungerer det? Da må jeg sannelig se til å skaffe meg den adapteren litt jævla kjapt! Hva venter jeg på? Hvorfor snakker jeg til meg selv?! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tharos_ Drøm videre, det funker ikke! Kan sjekke nå viss det er nødvendig! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Buhuuu... Men sikker på at du har samme adapter som førnevnte kammrat da, Zaleeeek? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal sjekke om PS2 kontrollen funker på GH2 nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 PS2 kontrollen funket perfekt, men gitaren funket selvfølgelig ikke. Trykka jeg inn grønn ble det til at blå ble spilt. Tråkka jeg inn blå ble oransj spillt uten å "vippe" med plekteret Den "beste adapteren ute på markedet nå må nok være denne. http://boardsus.playstation.com/rss/messag...sage.id=1367336 Den klarer heller ikke Guitar Hero. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Arg. Drit. Hva slags merke er adapteren din da Zaluluv? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Zaluluv :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke den beste akkurat, men er fra VGP og alt annet funker som det skal, har ikke fått testet dansematta ennå da dansespillet ikke støttes av PS3en ennå. PS2 blir fortsatt litt brukt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg skal fader ta bestille meg den logic3-konverteren og prøve den. Leave nothing unstested. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da veit du hvem du skal sende PM til viss den funker Hvor bestiller du fra btw? Den jeg linket til så ut som skulle funke, men ser ikke sånn ut med alle de tilbakemeldingene. Når jeg testet GH2 i sta på PS3 så var det så digg å spille uten den "laggen" som kommer noen ganger, pågrunn av HDTV, håper den Logic3 greia fungerer selvom jeg har veldig dårlig erfaringer med minnekortene og kontrollene dems Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Zailor.no hadde en. Blir spanande og se om møkka fungerer. Ps2'en min er klar for pensjon nå tror jeg. Lenke til kommentar
cavera Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Zailor.no hadde en. Blir spanande og se om møkka fungerer. Ps2'en min er klar for pensjon nå tror jeg. Hei ha du fått testa PS915 - PS2 to PS3 Converter ? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Zailor.no hadde en. Blir spanande og se om møkka fungerer. Ps2'en min er klar for pensjon nå tror jeg. Hei ha du fått testa PS915 - PS2 to PS3 Converter ? Jeg bestilte en Logic3-konverter, men vet ikke om den het det du skriver der... Uansett, den fungerte ikke dessverre. Lenke til kommentar
sjurmr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei, Har fått det til å funke sånn noenlunde: - Hold start + start + up for å koble til når ps3'en er skrudd på - Når spillet starter, gjør gjør det samme igjen (select+start+up) - Trykk select + grønn i 3 sekunder Da virker alle fargene - men det er oransje som er "hovedknappen". Dermed kan man ikke gå back.. En slags "bonus" er at man ikke trenger å bruke streng-funksjonen når man spiller en sang, noe som gjør det litt enklere. Men jeg skulle jo gjerne hatt alt til å fungere Mvh, Sjur Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei, Har fått det til å funke sånn noenlunde: - Hold start + start + up for å koble til når ps3'en er skrudd på - Når spillet starter, gjør gjør det samme igjen (select+start+up) - Trykk select + grønn i 3 sekunder Da virker alle fargene - men det er oransje som er "hovedknappen". Dermed kan man ikke gå back.. En slags "bonus" er at man ikke trenger å bruke streng-funksjonen når man spiller en sang, noe som gjør det litt enklere. Men jeg skulle jo gjerne hatt alt til å fungere Mvh, Sjur Ja, knappene spiller hos meg også når jeg trykker dem inn. Men det blir ikke i nærheten like morsomt for meg, så jeg vil påstå at det fungerer langt i fra som det skal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå