Steners Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Bare ignorer denne posten, har strengt talt funnet en del opplysninger på Bærbare PC seksjonen av forumet, så trenger ikke noe hjelp :> Vil kjøpe meg ny pc, og har sett først etter en stasjonær, helt til foreldrene mine kommer med noe ganske smart. Jeg kommer til å flytte bort neste år for å studere og ville vært smart å bruke pengene på en bærbar PC istedet for en stasjonær. Er derfor på leting etter en bærbar PC. Jeg vil helst ha en gamer PC, siden det vraket jeg har nå er rett og slett elendig og er lenge siden jeg har hatt en "ordentlig" spill opplevelse. Prisen kan sirkulere(over/under) 10,000,-. Vil ha minst 2gb med RAM, ddr2. Amd/Intel er samme, så lenge det er to kjerner prosessor. En lagringsplass på minst 200gb. Skjerstørrelsen kan varier, og den burde være middels tung, vil ikke ha en jeg blir svjett av å bare gå 100m med. Burde dra de nyeste av spill. Lurer på om det har kommet bærbar med skjermkort som støtter DirectX 10, og om de ikke er altfor dyre? Takker på forhånd for alt av tips Endret 10. september 2007 av Steners Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 litt vanskelig å finne laptop med dine ønsker til den prisen... dell har jo en, men havner på ca 12500 ved å konfigurere den litt... men er 13" så er litt mongis å spille på... 17" er for stort.. 15" passe nok for deg... hp, lenovo, FS og pacard bell har ingen spesielle maskiner som egner seg for spill... du må nok se på de nye modellene til asus eller acer, og skal du ha DX10, 200gig hd og bedre cpu må du nok legge til et par lapper... men er få laptopper som har mer en 160gb hd... men da kan du jo bare kjøpe ekstern hd.... vil også anbefale intel cpu fordi det er kjent at de bruker mindre strøm Lenke til kommentar
Steners Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Takker for svar. Har sett for meg Acer Aspire 5920G, men får se hva jeg skal bruke pengene til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå