Gå til innhold

Problem ved dvd-brenning

anaconda

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte brennbare 8,5 GB dvd plater av merket verbatim. De er ganske dyre. Nå har jeg allerede fått ødelagt 2 plater. Håper noen her kan hjelpe.

Første gang jeg brente en slik plate, gikk det bra. Tok si tid, men funka. Neste gang stoppet alt opp på rundt 50%. Ingen feilmelding eller noe, det bare stoppet opp. Så jeg måtte bruke CTRL, ALT + DEL for å avslutte brenneprogrammet (Nero).

Nå prøvde jeg igjen. Satt den i gang, å satt meg ned å se på tv. Da jeg kom tilbkake, sto det "burn process failed at 2.4x".

Har ikke lyst til å kaste flere plater i søpla, da de er svindyre.

Bruker Nero 6.6.0.8. Dvd brenner er en philips.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte brennbare 8,5 GB dvd plater av merket verbatim. De er ganske dyre. Nå har jeg allerede fått ødelagt 2 plater. Håper noen her kan hjelpe.

Første gang jeg brente en slik plate, gikk det bra. Tok si tid, men funka. Neste gang stoppet alt opp på rundt 50%. Ingen feilmelding eller noe, det bare stoppet opp. Så jeg måtte bruke CTRL, ALT + DEL for å avslutte brenneprogrammet (Nero).

Nå prøvde jeg igjen. Satt den i gang, å satt meg ned å se på tv. Da jeg kom tilbkake, sto det "burn process failed at 2.4x".

Har ikke lyst til å kaste flere plater i søpla, da de er svindyre.

Bruker Nero 6.6.0.8. Dvd brenner er en philips.

Takker for svar!

9467713[/snapback]

prøv og oppdatere firmware i din dvd brenner du finner dette her

http://forum.rpc1.org/dl_all.php

hvis du brenner image fil prøv og brenn det med dette programmet som er gratis

www.imgburn.com

Lenke til kommentar
Hmm, spørs hva du brenner. men til film og div. generelt så er det bare å bruke de vanlige. Nec (optiarc) ,liteon, benq, samsung.

hvis du brenner 360 kopier anbefales Pioneer 111d og flere liteon brennere.

9481364[/snapback]

Film og musikkcder for det meste.

Denne er da rask og veldig billig:

Aopen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...