Leirgulen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei, lurer på å kjøpe denne skjermen; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent noen som har erfaring med denne? Er det et godt kjøp? Mvh. Leirgulen Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tror ikke jeg ville kjøpt den, da den ikke har dvi, det vil si digital overføring av signal til pcen. Dette kan ha endel å si for skarpheten på bildet. Jeg merket stor forskjell på min Viewsonic da jeg gikk fra vga til dvi... Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 okei, forslag til en annen skjerm da? er ikkje villig til å legge ut so mykje meir enn 2000,- Bruker for de meste pc'n til surfing på nettet, se film og spille litt spill. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Tull, VGA funker helt fint, ikke vits å betale mye mer for dvi. Du kan jo også vurdere denne. Endret 10. september 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Tull, VGA funker helt fint, ikke vits å betale mye mer for dvi. Du kan jo også vurdere denne. 9468797[/snapback] jammen då kjøper eg nok den. Trur ikkje Elkjøp her har inne den skjermen du linket, men kan høre med de;) Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Tror faktisk jeg selv skal kjøpe denne skjermen, og kjøre dual screen med en 19 tommer wide..bare venter på lønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå