CalleKanin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) hva er den beste måten og vaske luftfilteret på?? jeg fikk det ikke så bra til med vann... noen tips?? Endret 10. september 2007 av CalleKanin Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det enkleste er å bare kjøpe nytt filter. Det koster ikke mye. Har du prøvd å vaske det i Whitespirit eller fuel? Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) nei jeg har ikke det.. men det har vell ikke så mye å si..?? det er vell bare og få av det verste av sand og møkk...?.. Endret 13. september 2007 av CalleKanin Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg kjøper sjeldent nye filtre, bytter kanskje en gang i året. Vasker de når jeg ser at de er møkkete. Varmt vann i vasken, kjør oppi Zalo, Sunlight eller lignende. Trykk noen dråper inn i filteret óg. Vask filteret godt i kummen først, bruk rennende vann til slutt. Skyll godt av det før du setter det til tørk. Sett det godt inn med luftfilterolje, og montér på bilen. Har du det travelt kan du tørke det med en hårføner. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Da jeg hadde RC for ikke så mange år siden brukte jeg fuel til rensing av filteret. Om det var den beste måten vet jeg ikke, men det funker nå ihvertfall.. Det var ikke mange dråpene, og det var selvfølgelig vann med i bildet også. Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 får vell prøve hva som er best... :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen filtre tåler ikke å bli vasket med fuel - de blåser seg opp, blir porøse og sprekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå