L4r5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen ganger kan det være vanskelig å ta et hint: Hvor finner man under tekster til filmer? Vis jeg helt hypotetisk sett har en film på pcn. På dvd'en du rippet den fra Den har jeg ikke her, er nok en man i korea som har den Vel... Da leser du retningslinjene en gang til De står på japansk eller noe sånt:S https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 var litt gøy, leste dette nettopp selv, i originaltråden :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe ^^ Gullkorn ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Nå hadde han tydligvis funnet ut av det da, for han kom plutselig med et spørsmål om hvordan man legger til undertekster i VLC edit: Vi har jammen raske moderatorer her på forumet. Nå var hele samtalen vekk fra originaltråden. Godt jeg tok vare på den her så vi kan ha noe å le av Endret 10. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
siggii Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 HAHA! Det er det beste gullkornet hittil:D Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Haha, så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå