KVK Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som kan ramse opp hvilke skjermkort en bør ha på sin bærbare for å kunne kjøre "lette" spill? Tenker da først og fremst på spill som Civilization, Anarchy Online, WoW, og kanskje også AoC når det kommer (selvfølgelig ikke på maks instillinger) Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dell xps 1710 er vel den laptoppen til dags dato som skal takle AoC. men jeg har mer trua på Dell XPS 1730 som kommer 21.september. denne skal ha SLI 8700gt, senere mot år skiftet skal det være mulig få 8800GO som alternativ i den maskinen. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 om jeg må så langt opp for å få AoC så stryker jeg det lett fra lista. Hva med de andre spilleren? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) da klarer du deg kjempe bra med en Compal IFL90+ eller en Acer aspire 5920G. Sist nevnte vil jeg anbefale. En kjempe god laptop å se på og skrive på. Mange klager på støyen men jeg merker det ikke i det hele tatt. Compal IFL90+ får du hos multicom.no Leif rettet. Endret 10. september 2007 av Imsdalo Lenke til kommentar
maets Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 da klarer du deg kjempe bra med en Compal IFL90+ eller en Acer aspire 5920G.Sist nevnte vil jeg anbefale. En kjempe god laptop å se på og skrive på. Mange klager på støyen men jeg merker det ikke i det hele tatt. Compal IFL90+ får du hos milticom.no 9468709[/snapback] Han mener nok multicom.no Lenke til kommentar
KVK Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Men hvilke skjermkort er det som klarer spill av denne standaren? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 skal du ha noe som gir duganes grafikk på de spilla du har nevnt, må du nok satse på 7 serien til nvidia. Det kommer også ann på hvilket operativ system du skal bruke. Det er lite drivere i vista så det er større sjanse for bedre grafikk i xp. skal du invistere i en laptop idag, så kjøp minimum ett 8600gt med 256 ram. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 ok, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå