Missen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det noen som vet om man kan få inn nrk 3 uten parabol og/eller kabel-tv? Noen jeg kjenner sa at man kan søke, så får man den opp uavhengig av hva man har. Eller er dette en betalingskanal på lik linje med f.eks tv3? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Svar om betalingen her Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så langt er forresten ikke kanalen så veldig imponerende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den nye 4-kanalen er mye bedre. Masse gode serier. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fant "plutselig" en 4-kanal. 4Viasat eller noe sånt. Er den bra? hvor finner jeg programmet til den kanalen? Har sett på den i 2 sek og tenkte - hva søren er det. Så klikket jeg videre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Tror det er TV3 sin nye kanal. Den dukka opp her også. Eller var det TVNorge sin. Husker ikke. Det går masse nye tv-serier der, hvertfall. Og simpsons. Endret 13. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
ictys Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har ikke peiling jeg heller. trodde det var en eller annen "kjede" som tv1000, viasat eller noe sånt. Ser ut til at den er gratis foreløpig, ev at det er kabeltv selskapet mitt som kløner - det er ikke umulig jeg har norges merkeligste kabeltvselskap, men det funker vanligvis og er ikke for dyrt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er det noen som vet om man kan få inn nrk 3 uten parabol og/eller kabel-tv?Noen jeg kjenner sa at man kan søke, så får man den opp uavhengig av hva man har. Eller er dette en betalingskanal på lik linje med f.eks tv3? 9467418[/snapback] NRK sender NRK3 utelukkende digitalt, så i utgangspunktet måtte du ha tilgang til det digitale bakkenettet, digital parabol eller digital kabel-tv. Men om du har "analogt" kabel-tv så kan du de fleste tilfeller nå få inn NRK3 da kabelselskapene pusher kanalen i analog form. Har du bare vanlig antenne så må du vente til det digitale bakkenettet åpner i ditt fylke og kjøpe ei boks Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Viasat4 tilhører TV3, Fem tilhører TvNorge. Programmet for viasat4 kan du vel finne på siden dems eller på tv-guiden på vg.no Endret 14. september 2007 av Stine Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Visat 4 er i stede for ztv må si at nrk3 er veldig kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå