ZyberZone Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Øh, hva har Jødene å gjøre med min nye PC? Jeg skal gjøre mye virtualisering. Har absolutt ingen problemer med Vista, og kjører det på flere PC'er idag. Ser ikke 64-bit som noe problem heller, da jeg får utnyttet alle 4 GB, og det kan trenges når jeg skal slenge opp både 1,2 og 3 virtuelle pc'er/servere. Spesielt har jeg tro på at jeg trenger en del ram når jeg skal slenge opp Exchange virtuelt. Spill? Tja, kommer sikkert til å prøve noen spill. Men blir ikke akkurat noen spillemaskin med et Quadro-kort. Men til spilling har jeg Wii. Hvorfor skal jeg streve bakover i teknologien? Fordi det er 'sikkert'? Isåfall liker jeg å leve farlig. Endret 13. september 2007 av ZyberZone Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Hva ellers skal man med en quad og p35 hk, enn gaming? Mannen kaller seg selv ZyberZone! Hva er det du vil ? 9483834[/snapback] Man kan virtualisere? Koster jo uansett (nesten) ikke noe, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå