Gå til innhold

Oppgradering, Intel + P35, 5K

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, på Netshop sine sider står det følgende:

"- Compatible with all FSB1333/1066/800/533MHz CPUs except Quad Core"

Men, på Asus sine hjemmesider ser det ut som om den støtter Quad Core. Merkelig om den ikke støtter Quad?

Men er uansett bestilt, regner med at det går bra :)

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Fordi at xp er det beste os'et i verden om dagen. (linux,macs ... shut up). Og det er i 32 bit. Vi har alle sett Crysis videoer men det er i dx9 fordi dx10 ikke kan levere gode nok drivere enda. Det er derfor jeg spør meg selv om hva 4 kjerner kan levere i forhold til conroe. Jeg ser at du har en tro på 64 bit MEN det er igjen å bevise at 64 er så mye bedre enne 32 bit, og værre så er det igjen å bevise om 2/4kjerner er bedre enn, dx9/dx10. Det er så mye som skal bevises, og så mange maskiner som skal selges innen den tid, men det beviser ingenting!!!

Tro meg! Dette er en kollektiv hype!! Crytek, intel og nvidia har funnet ut at dette er ett marked å slå ned på, for er det ikke merkelig at Ati, Amd og Quake Wars er kommet så langt i bakleksen? Quake Wars lever sitt liv, men er det hypet nok til at man kan forsvare publiseringen av samme produkt? Jeg ser for meg at Quake Wars blir bedre enn hva crysis noengang blir. Jeg tror ikke på Crysis lenger, samtidig som jeg håper på en overaskelse av dimensjoner. Og du kan spørre meg om hva som gjorde meg til en crysis-disbeliever. Det er bioshock. De er de geniale, og jeg venter igjen på at de skal slå ubisoft sine støvler som det seg hør og bør.

For hvis ubisoft hadde hatt baller så hadde de gitt oss en demo by now, og ikke fortsett sitt dx10 bullshit. Og demoen til Quake-wars er ute og vi har ikke sett noe "fuck you, we can do better". kommentarer fra ubisoft. Det er alt en hype! Ta den alle som har kjøpt en quad for det er sånn 4 år til programmerere tar alvoret. For hva skulle de testene sine produkter på? ¤ kjerner med nedsatt frekvens?

Jeg er glad jeg ikke kjøpter min maskin nå! ;)

Lenke til kommentar
Fordi at xp er det beste os'et i verden om dagen. (linux,macs ... shut up). Og det er i 32 bit. Vi har alle sett Crysis videoer men det er i dx9 fordi dx10 ikke kan levere gode nok drivere enda. Det er derfor jeg spør meg selv om hva 4 kjerner kan levere i forhold til conroe. Jeg ser at du har en tro på 64 bit MEN det er igjen å bevise at 64 er så mye bedre enne 32 bit, og værre så er det igjen å bevise om 2/4kjerner er bedre enn, dx9/dx10. Det er så mye som skal bevises, og så mange maskiner som skal selges innen den tid, men det beviser ingenting!

Tro meg!  Dette er en kollektiv hype!!  Crytek, intel og nvidia har funnet ut at dette er ett marked å slå ned på, for er det ikke merkelig at Ati, Amd og Quake Wars er kommet  så langt i bakleksen? Quake Wars lever sitt liv, men er det hypet nok til at man kan forsvare publiseringen av samme produkt? Jeg ser for meg at Quake Wars blir bedre enn hva crysis noengang blir. Jeg tror ikke på Crysis lenger, samtidig som jeg håper på en overaskelse  av dimensjoner. Og du kan spørre meg om hva som gjorde meg til en crysis-disbeliever. Det er bioshock. De er de geniale, og jeg venter igjen på at de skal slå ubisoft sine støvler som det seg hør og bør.

For hvis ubisoft hadde hatt baller så hadde de gitt oss en demo by now, og ikke fortsett sitt dx10 bullshit. Og demoen til Quake-wars er ute og vi har ikke sett noe "fuck you, we can do better". kommentarer fra ubisoft. Det er alt en hype! Ta den alle som har kjøpt en quad for det er sånn 4 år til programmerere tar alvoret. For hva skulle de testene sine produkter på?  ¤ kjerner med nedsatt frekvens?

9483469[/snapback]

Du er vel åsså en som tror at holocoust er bare oppspinn?

Lenke til kommentar
Hvorfor argumenterer du som om ZyberZone bare skal bruke pc'en til spilling, når han argumenterer for at han trenger flere kjerner og 64bit pga at han skal virtualisere??

9483717[/snapback]

Hva ellers skal man med en quad og p35 hk, enn gaming? Mannen kaller seg selv ZyberZone! Hva er det du vil ;) ?

Lenke til kommentar
Fordi at xp er det beste os'et i verden om dagen. (linux,macs ... shut up). Og det er i 32 bit. Vi har alle sett Crysis videoer men det er i dx9 fordi dx10 ikke kan levere gode nok drivere enda. Det er derfor jeg spør meg selv om hva 4 kjerner kan levere i forhold til conroe. Jeg ser at du har en tro på 64 bit MEN det er igjen å bevise at 64 er så mye bedre enne 32 bit, og værre så er det igjen å bevise om 2/4kjerner er bedre enn, dx9/dx10. Det er så mye som skal bevises, og så mange maskiner som skal selges innen den tid, men det beviser ingenting!

Tro meg!  Dette er en kollektiv hype!!  Crytek, intel og nvidia har funnet ut at dette er ett marked å slå ned på, for er det ikke merkelig at Ati, Amd og Quake Wars er kommet  så langt i bakleksen? Quake Wars lever sitt liv, men er det hypet nok til at man kan forsvare publiseringen av samme produkt? Jeg ser for meg at Quake Wars blir bedre enn hva crysis noengang blir. Jeg tror ikke på Crysis lenger, samtidig som jeg håper på en overaskelse  av dimensjoner. Og du kan spørre meg om hva som gjorde meg til en crysis-disbeliever. Det er bioshock. De er de geniale, og jeg venter igjen på at de skal slå ubisoft sine støvler som det seg hør og bør.

For hvis ubisoft hadde hatt baller så hadde de gitt oss en demo by now, og ikke fortsett sitt dx10 bullshit. Og demoen til Quake-wars er ute og vi har ikke sett noe "fuck you, we can do better". kommentarer fra ubisoft. Det er alt en hype! Ta den alle som har kjøpt en quad for det er sånn 4 år til programmerere tar alvoret. For hva skulle de testene sine produkter på?  ¤ kjerner med nedsatt frekvens?

9483469[/snapback]

Du er vel åsså en som tror at holocoust er bare oppspinn?

9483820[/snapback]

Tja... Seg mener jeg ikke at det ikke forekommet, Men jødene var da langt fra folket som opplevde de værste overtredelsene. Ha i tankene, at russerene var de som vant annen verdenskrig. Og ha i tankene at de nasjonene som overlevde de værste overtredelsene var de som ble tvunget til å bli kommunistiske. Så Romania, Bulgaria, Bulgaria erland som hadde lært seg fra begynnelsen av. Jødene var langt ifra de som ble behandlet værst! Men la oss alle stole på skolesystemet, og hva vi er indiktriktorinert med! La oss alle stole på Israel, men ikke tro på palestinia! What the Fuck!!?? Let the man get pass!!!!

Lenke til kommentar
Hvorfor argumenterer du som om ZyberZone bare skal bruke pc'en til spilling, når han argumenterer for at han trenger flere kjerner og 64bit pga at han skal virtualisere??

9483717[/snapback]

Hva ellers skal man med en quad og p35 hk, enn gaming? Mannen kaller seg selv ZyberZone! Hva er det du vil ;) ?

9483834[/snapback]

Hehe, hvor du eier deg selv.. Keep up teh good work! ;)

Lenke til kommentar

Tja... Seg mener jeg ikke at det ikke forekommet, Men jødene var da langt fra folket som opplevde de værste overtredelsene. Ha i tankene, at russerene var de som vant annen verdenskrig. Og ha i tankene at de nasjonene som overlevde de værste overtredelsene var de som ble tvunget til å bli kommunistiske. Så Romania, Bulgaria, Bulgaria erland som hadde lært seg fra begynnelsen av. Jødene var langt ifra de som ble behandlet værst! Men la oss alle stole på skolesystemet, og hva vi er indiktriktorinert med! La oss alle stole på Israel, men ikke tro på palestinia! What the Fuck!!?? Let the man get pass!!

Er fullstendig klar over det, men syns bare jeg aner litt paranoide tendenser her :hmm:

Endret av superbygger
Lenke til kommentar

Paranoide tendenser kan du godt få følelsen av men situasjonen vil ikke forandre seg fordi det er ett fakta, at disse opplevelsene, ikke kan sammenlignes, med hva "alle" syntes". Er det ikke merkelig at den romanske historie forveksles med den jødiske?

Hva med de ikke-jødiske? Hva med flertallet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...