Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når jeg linker ut av siden min vil jeg ha det sånn det fortsatt er en menylinje oppe, slik som 911tabs.com og gratis.no har. Hvordan får man dette til? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 De bruker veldig sikkert frames for å få til dette. Det er en ekkel uting. Når jeg surfer liker jeg ikke at de forskjellige sidene jeg er inne på manipulerer viewport eller lager midlertidige "vertøylinjer" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har prøvd meg litt fram med iframe og må si meg enig med deg, men det er ikke jeg som skal. Jeg spør for en kamerat.. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 <a href="linken" target="_blank">link</a> da vil ikke linken bli åpnet i framen;) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 kavk: Det er ikke dette trådstarter spør om. Her er det brukt frames, muligens iframe uten at jeg orker å skjekke. Bør ikke være vanskelig å få til slik funksjonalitet med frames og litt backend programering. Spørsmålet er egentlig hvorfor. Dette er superirriterende at best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg fannt et script på en annen side som ser ut til å fungere greit. Ellers takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå