Wanita Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så den nå nettopp, og må si WHAT THE FUCK??? Hva i all verden er det slags vranglæring til alle de små? Ottis, hovedkuen er en ung ku, jeg ville først tippa 18-19 år men tror nok han sikkert var litt over 20, men denne hovedkuen, er nettopp en ku. MEN Ottis er en gutt, hvorfan i all verden kan det være så?? Det irriterte meg gjennom hele filmen at disse kuene var gutter. Så kom det noen jentekuer, og den ene jentekua føtte en liten gutteku? Er det mulig Jeg ble faktisk skikkelig frustrert over det!! Og det var faktisk en okse i filmen!! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det ble vel litt rotete og uforståelig! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ottis er en jenteku og en gutteku sa du... Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Ja, har dere sett den? For det er en hovedperson, som er da en ku, altså en ku som har jur, men det er det jo bare jentekuer som har, guttekuer er jo okser, altså uten jur. Men denne hovedpersonen som heter Ottis og er en gutt er tegnet som en jenteku Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, har dere sett den?For det er en hovedperson, som er da en ku, altså en ku som har jur, men det er det jo bare jentekuer som har, guttekuer er jo okser, altså uten jur. Men denne hovedpersonen som heter Ottis og er en gutt er tegnet som en jenteku 9467270[/snapback] Aha, vel det er jo ikke bra. Hva med å prøve å omformulere førsteposten? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Tja, det var skrevet i fortvilelsens øyeblikk Men dere skjønte det nå? For det er ikke bare Ottis som er tegnet som ho kjønn, men nesten alle guttene var tegnet som ho-kjønn! ARG Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Åssen tegnet da? med horn uten jur? med horn med jur? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 uten horn, men jur Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tegnet på papir då eller?... Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Ottis dette er da et bilde av hovedkuen, som karakteren er en gutt, men er tegnet som en jente Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser du ikke at det er en godt utstyrt okse da? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Det må jeg si, 4 stk, det er ikke dårlig Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg velger å se på dette som en tulletråd. tråden blir åpnet igjen hvis trådstarter sender en god begrunnelse på PM og lover å omformuere førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg