Landkrabben Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hei! Lurer på hvordan jeg kan kopiere enn DVD film over til enn tom DVD plate...? Jeg har enn Bærbar med 1 cd-stasjon Endret 10. september 2007 av Landkrabben Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Lurer på hvordan jeg kan kopiere enn DVD film over til enn tom DVD plate...? Jeg har enn Bærbar med 1 cd-stasjon 9467046[/snapback] Hei!§ Jeg er ikke helt sikker på lovverket når det gjelder koppiering av filmer. Men for en stund siden var det lov å lage en backup av egne kjøpte filmer så vidt jeg vet. Derfor går jeg fortsatt ut i fra at det må være lov. Kjedelig å nettopp ha kjøpt seg en film, for så at småfantene skal finne den. resultatet sier seg selv En vanelig dvd film nå til dags rommer 6-8 gb med informasjon. en vanelig 4.7 gb dvd plate har derfor ikke plass til en full ukomprimert film. med mindre du bruker en dual-layer plate på 8.5gb, men den koster adskillig mye mer -Bruk DVDshrink. Den komprimerer selve filmen. du kan også kutte ut lydspor på andre språk enn ønskelig og ekstramatriell. -lagre filene på hardisken -brenn ut filene i Nero ( som dvd-plate med film. Legg filene inn mappen Video-TS) PS. min mening er at all form for "piratkoppiering" ikke skal være lov. Men å lage en backup av egen eiendom, må da være fullt mulig uten at det skal bli uglesett Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) DVD Decrypter og DVD Shrink. Edit: Selvsagt er det lovlig. Endret 10. september 2007 av BlueJet Lenke til kommentar
Kar1na Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du kan ta en titt på disse programmene: http://dvd-copy-software-review.toptenreviews.com/ Vil du ha et program som gjør alt for deg er dette veldig bra: http://www.clonedvd.net/clone-dvd.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå