Athlon Power Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvordan hjør jeg dette?? Funker ikke å kjøre i computer management? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Skulle funke det du har prøvd, men om du ikke får til det, funker det fint med Partition Magic Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Noen Andre Forlag? Nøye beskrivle av hvordan jeg skal gjøre det i sytem managemst? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det lar seg ikke gjøre på systempartisjon mens du er i Windows. Vet ikke om det lar seg gjøre på annen måte. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Du bør for all del ikke finne på å gjøre noe slikt... Vet at det er et program i partition manager, som liksom skal fikse opp i alle relasjonene til stasjonsbokstaven, men uansett er det ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Av gammel vane MÅ jeg ha det slik at sys partisjon heter C: og ikke F: HVORDAN FIKSER JEG DETTE Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 En mulighet er Ghost (eller Drive Image). Lag et image, stryk ut partisjonen og lag ny med fdisk, legg tilbake image. Men jeg er usikker på om det vil fungere, det blir sikkert mange relasjoner du må ordne opp i selv. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Format og fresh install fikser det der. Desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå