Chizzo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har et problem på den pcen jeg bruker hjemme, Jeg får ikke åpnet en internettside . ikke MSN heller, men jeg er koblet til internett og nedlastingsprogrammet (limewire) fungerer helt greit. Hvorfor kommer jeg ikke inn på nettet?? kan ikke huske at jeg har tukla med no instillinger heller. Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kanskje nettet rett og slett er nede ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Siden du bruker Limewire vil jeg tippe virus/spyware/trojanere/ormer osv... Kjør en scan med et antivirusprogram og fjern spyware med f.eks. Adaware. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 hmm.... har ikke addaware men har Norton Antivirus.. men det sier at allt fungerer som det skal. får jo ikke heller lastet ned adaware uten internett heller Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nei får ikke lastet ned Malware uten Internett, men du sier jo at Limewire fungerer perfekt, og gjør det det, har du muligheter for å laste ned. Uansett om malware er tilfellet, vil du jo utfallet av trojaneren, selvom du ikke har nett i Limewire. Moralen er: Drit i gnuttella Neida, få tak i Spybot S&D på en måte. Også sjekker du at instillingene dine er riktige Lenke til kommentar
OleJ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis explorer står i offline modus, så funker verken explorer eller messenger. Bare å sette denne online igjen. Skal være inne på tools menyen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du finner også Offline under File mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 "Arbeid frakoblet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå