Chrisss Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Æsj får ikke spilt det jo =S Error During Initialization hva faen ? ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_occlusion_query ******************** --------------- BSE Shutdown ---------------- --------------------------------------------- Shutting down OpenGL subsystem ...releasing DC ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL idRenderSystem::Shutdown() Shutting down performance queries Error during initialization Har jo ati X1800 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Litt smått OT, men jeg tror jeg aldri har sett en release med SÅ mye forskjellige og VARIERTE feil som hindrer bruker i å spille spillet. Men på den annen side, det ER jo ID software... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Betyr dette at man ikke får spilt det uten DX10? Jeg sitter selv med et godt fungerende X1800XT, har installert spillet, men ikke prøvd det ennå.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser ut som de har helt sirup i demoen siden beta 1 & 2. Selv med 640x480 og alt på low går det seigt, selv i navigering i menyene. Uninstalled Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) "ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_occlusion_query" Hva er grunnen til dette? OK! Hotfix..http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894 Endret 11. september 2007 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser ut som de har helt sirup i demoen siden beta 1 & 2. Selv med 640x480 og alt på low går det seigt, selv i navigering i menyene.Uninstalled 9472913[/snapback] Kjører du dual screen? Hvis så, disable den ene skjermen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 dual screen som fucker opp? har nøyaktig samme problem som hightow :S gidder ikke styre med det, venter på patch/fullversjon av gamet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jepp, er dual screen som er problemet. Disable den ene skjermen, og det funker perfekt Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Såpass? Jaja, får prøve igjen da Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 venter på patch/driver fix elns jeg, for dårlig at dual screen skal fucke Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Meh, har ikke hatt noen problemer så langt, og objective-opplegget var et friskt pust i forhold til bare tickets og spawn points. Penere enn Battlefield samtidig som det var mindre krevende er det også. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hmmm.. Får ikke fullscreen uansett hvor mye jeg prøver. Nærmeste jeg kommer er på 1024X768 (4:3), men det blir en svart ramme rundt da også. Vil helst kjøre spillet i 1600X1200 (4:3) men da blir den svarte ramma et par cm. oppe og nede, og ca. 5 cm. på høyre side :-C Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Betyr dette at man ikke får spilt det uten DX10? Jeg sitter selv med et godt fungerende X1800XT, har installert spillet, men ikke prøvd det ennå.. 9472908[/snapback] Spillet er jo basert på openGL så DX skal jo ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 gleder meg til å teste det i kveld # Microsoft® Windows® XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)# Microsoft DirectX® 9.0c (included) Trodde spillet var laget i openGL Ikke i direct 3d I såfall må jo hele spillet gjøres om før det kommer i linux 9468579[/snapback] Det er mer til DirectX enn Direct3D API'et. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Går helt fint i 1680px normal grafikk med 7900 (dx9) og XP. At spillet kun inviterer til spray og run gjør at jeg ikke vurderer å kjøpe det. Irriterende at de ikke bare kunne lage en oppdatert versjon av ET; der var jo grafikken ikke så veldig hot men spillet og samspillet veldig bra. Jeg vil ha et spill som er lett å ta opp og engasjerende å spille, og begynner å bli lei av å gjenoppdage BF2 etter at det siste hotte nye spillet blir kjedelig på 1-2-3. Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 At spillet kun inviterer til spray og run gjør at jeg ikke vurderer å kjøpe det. Aiming i ETQW er jo ekstremt mye viktigere enn i BF2...men det er også viktig å kunne bevege seg mens man skyter så 'aim and run' er vel mere riktig å si, du kommer ikke langt med 'spraying' i ETQW. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette var en frisk nyhet for en ivrig BF2-gamer. Dette skal definitivt kjøpes på release! Gleder meg! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Kan sikkert stemme det leifhv, men jeg opplever det ikke sånn. Men jeg spiller jo helst specops i BF. Endret 11. september 2007 av Espenevo Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg må si at hele spillestilen føltes veldig gammeldags. Syntes egentlig at det jeg har spilt så langt har sett mest ut som en reskinna Wolfenstein ET. For å utdype kan jeg si at spillet er ganske raskt, men ikke raskt på en bra gjennomført måte. Standarvåpnene er automatiske, midt på treet presise når man løper og man må treffe en del for å ta ned en fiende. Man løper ikke fortere enn at man kan treffe de andre greit, og den eneste måten å manøvrere seg unna på blir å "bunnyhoppe". Jeg ville aldri ha blitt anklaget for å bunnyhoppe i Unreal Tournament eller Quake 3, der er det nemlig lagt opp til hopping. Jeg opplever også spillingen som ganske hektisk. Banen er ganske stor, og man beveger seg såpass fort at spillere ikke holder sammen, slik man ser i for eksempel CS og BF. Tror nok jeg står over dette, da sparte jeg de pengene. Endret 11. september 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Men hva faen?! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor X..GL_ARB_fragment_program_shadow not found ...using GL_ARB_shadow ...using GL_ARB_depth_texture X..GL_EXT_gpu_program_parameters not found ******************** ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_occlusion_query ******************** --------------- BSE Shutdown ---------------- --------------------------------------------- Shutting down OpenGL subsystem ...releasing DC ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL idRenderSystem::Shutdown() Shutting down performance queries Error during initialization Har jo nyeste driverne og X1900 skal jo klare å kjøre spillet ut fra det jeg har lest. Du verden dette var skuffende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg