Gå til innhold

Demo av Enemy Territory: Quake Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha spilt demoen, er jeg ganske klar over at jeg ikke skal skaffe meg dette spillet. Graffikken lignet på Battlefield 2, og spillet var bare "greit", men ikke noe mer.

9468264[/snapback]

Kunne ikke si meg mer enig. Spilte Betaen også, hadde håpet det skulle bli iallefall litt bedre... jaja..

Lenke til kommentar

gleder meg til å teste det i kveld :D

# Microsoft® Windows® XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)

# Microsoft DirectX® 9.0c (included)

Trodde spillet var laget i openGL

Ikke i direct 3d

I såfall må jo hele spillet gjøres om før det kommer i linux :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Etter å ha spilt demoen, er jeg ganske klar over at jeg ikke skal skaffe meg dette spillet. Graffikken lignet på Battlefield 2, og spillet var bare "greit", men ikke noe mer.

9468264[/snapback]

Ligner på BF2? WTF?? da bør du få sjekket synet ditt..Grafikken på

BF2 er foreldet iforhold til dette spillet..

Lenke til kommentar

Får prøve det i morgen, da.

Jeg regner ikke med at det kommer til å se ut som the summertime på en PC såpass gammel som denne, selv om den er godt over minstekravene. Likevel veldig kjekt at de lar oss uten et enormt hardware-budsjett ha en sjanse til å spille, om enn med litt mindre eyecandy.

Lenke til kommentar

ser ikke ut som dere forstår at dette ikke er ett singeplayer spill, dette er et spill for claner, 5on5/6on6 etc, ikke noe multiplayer alla bf2withbiw91inwarlederstatsenpåtelembatbf2serverspill.

edit: snakker til de som ikke ble imporert og snakker om grafikk, osv, det ekke grafikken de har laget spillet for, hvem gidder å se en stein bra på ett spill, hvorfor ikke gå ut å se på en.

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar

hmmm

bounce bounce hopp hopp løpe løpe dance dance skyte skyte..

TJaahahhhh

Våpnene til GDF var okay...våpnene til aliens..bleh zzzz ...

Ellers ufattelig twitch skyter, med mye hardware som raser rundt..

Det blir litt kjett, er en grunn til at de feteste kartene i BF 2 var de uten så mye kjøretøy og mer inf slossing spør du meg.

Janster

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...