TAAB Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Heisann. Ser på Finn at det "tusser" av billige eldre projektorer til 2000-4000. Er noe av dette greit å satse på? Har en relativt mørk kjellerstue med god plass, hvor jeg tenkte å bare montere ett eller annet rimelig for å se en konsertfilm i ny og ne, og kanskje litt spilling. Har absolutt _ingen_ peiling på projektorer, og vet da heller ikke om disse eldre sakene er fullstendig utrangert i forhold til nyere saker. Noen eksempler: Ask Impression 750 3M H10 Infocus X2 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den første er ikke verdt en krone, den hører hjemme i nærmeste søppelkasse. Ingen av de andre er noe jeg ville anbefalt, selv om de for en førstegangskjøper sikkert vil gi mye moro med stort bilde. 2000 kr er lite, men når du er oppe i 4000 er du i en prisklasse hvor det bør gå an å finne en grei brukt projektor. Jeg kan tenke meg at projektorer som f.eks. Panasonic AE700 kan finnes til relativt hyggelige priser. Jeg fant imidlertid ingen nå, så du bør kanskje ha litt is i magen, evt øke budsjettet noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå