MiSP Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Finnes Lord of the rings - Extended trilogy (12-disc) i nordisk utgave med norsk tekst? Det står "Ingen svensk tekst" på siden, så jeg regner med det ikke er noen norsk tekst heller. (Hvis dette ikke er den "ultimate" utgaven av filmene, si gjerne ifra.) Edit: Regner med ovennevnte utgave har påskeegget med de skjulte tulleklippene helt nederst på kapittelmenyen. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Endret 10. september 2007 av MiSP Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette er jo bare de tre extended-utgavene samlet i en boks. Du kan kjøpe filmene separat om du er veldig ivrig etter norsk tekst Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så vidt jeg forstått er boksen der gått ut av produksjon. Ganske merkelig i grunnen, men det var kanskje for å få melket mest mulig penger ut av limited edition-versjonene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg vil meget gjerne ha en slik boks med alt i ett (har for eksempel The Ultimate Matrix Collection). Jeg er ikke kjempehypp på å få den med norsk tekst, men om det finnes hadde det vært å foretrekke. Jeg kommer dog sannsynligvis til å bestille denne dersom en med norsk tekst ikke er å oppdrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå