sogasg Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hallo! Jeg hadde tenkt å kjøpe iPod Classic, men så leste jeg på itavisen at den var treg og hakket når man spillte av musikk. Her er en link til artikkelen Er dette riktig eller kan jeg trygt kjøpe meg en iPod classic? Endret 10. september 2007 av sogasg Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kommer nesten helt sikkert en programvareoppdatering som ordner dette problemet, men sender da et temmelig alvorlig signal om de slipper en spiller som ikke egentlig er ferdigutviklet. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du må ikke tro på alt som står på ITavisen, er det noe den siden er kjent for så er det skrivefeil og misinformasjon. Og den artikkelen der baserer så kun på noe en blogger har sagt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 dir3, det er jo ikke itavisen som mener det, men bloggeren marco som gjør det. Har selv lest og sett mange tester og sånt av denne, og ingen en gang nevnt det, så det er nok hos de færreste det skulle skje hos. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har selv ikke opplevd noe lignende med min Classic. Til og med Cover Flow går ganske greit unna. Alt i alt vil jeg anbefale iPod Classic på det varmeste. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har heller ikke hatt noen problemer med at Classic'en hakker eller er treg. Men lydkvaliteten har jeg problem med. Synes den låter vesentlig dårligere enn min 60GB 5.gen iPod (som skulle bli konas). Mye mer diskant, og ikke like varm lyd som 5.gen. Dette høres kanskje ikke med en gang hvis man ikke sammenligner med noe annet, men hvis du blir "sliten" i hodet etter lengre tids lytting, er det dette som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå