Gå til innhold

Telenor Abonnomentsendringer.. lovelig?

Anbefalte innlegg

Hei,

nå har det seg slik at vi fikk et brev den 26.06.2007 der det sto følgende:

Hastighetsendring Online ADSL

Fra 25.06.2007 endrer vi ditt Online ADSL-Abonnement til Online ADSL mini 700.

Online ADSL Mini gir hastigheter opptil 1500 kbps. Linjen hjem til deg vil ha opptil 700 kbps som høyeste hastighet.

Priser på din bestilling - Online ADSL Mini 700

Abonnementsendringen koster 0 kroner, og månedsprisen for Online ADSL Mini 700 er 299 kroner.

Har du spersmål eller kommentarer? Se Telenor.no/privat, ring kundeservice på telefon 05000 eller kontakt oss på telenor.no/kontakt.

(åså det MVH greierne)

Dette var noe vi bare plutselig fikk i posten.

Har prøvd å kontakte dem å si at vi vil ha dette endret til 1500 kbps. igjenn, men dem sier det ikke er mulig? :hmm::dontgetit::hrm::no::thumbdown:

så nå er mitt spørsmål, har dem låv til å bare endre ned sann på hastigheten med å bare sende ett brev til oss også smeller dem til å senker hastigheten :(

det har vært en fyr her å målt etter vi hadde brudd i en ledning, å han sier signalet er helt klårt å skjønner ikke hvorfor vi ikke skal ha mulighet til å få den HASTIGHETEN VI BETALER! for.

Dem sier at det er "dårlig" kapasitet på bredbåndet her i nabolaget men andre folk her får hva di betaler for, føler oss skikkelig uretferdig behandlet :( ..

Som dere vet så er ikke 700kbsp store hastigheten med dagens behov for hastighet over nett..

Mvh.

Andreas

Endret av Zaitek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Alastor skrev:
Hva hadde du før?

Det er lov å bytte leverandør om vilkårene og hastigheten blir dårligere enn det dere hadde før - selv om dere er innenfor bindingstid.

9466669[/snapback]

ok, takker :)

vi hadde 1500 kbps før endringen som du ser i brevet

Lenke til kommentar

Da hadde jeg sagt opp linja deres, og byttet til en annen leverandør. Om dere har kabeltv der dere bor, sjekk om de tilbyr bredbånd :). Der er det svært sjelden kapasitetsproblemer, og de får levert ganske raskt og.

De har lov til å gjøre slike endringer, da dere har akseptert en slik klausul når dere bestillte.

Lenke til kommentar
  Alastor skrev:
Da hadde jeg sagt opp linja deres, og byttet til en annen leverandør. Om dere har kabeltv der dere bor, sjekk om de tilbyr bredbånd :). Der er det svært sjelden kapasitetsproblemer, og de får levert ganske raskt og.

De har lov til å gjøre slike endringer, da dere har akseptert en slik klausul når dere bestillte.

9466728[/snapback]

tusen takk :thumbup:

da fikk jeg mine svar å dere kan bare stenge/slette tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...