Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Telenor Abonnomentsendringer.. lovelig?

Anbefalte innlegg

Hei,

nå har det seg slik at vi fikk et brev den 26.06.2007 der det sto følgende:

Hastighetsendring Online ADSL

Fra 25.06.2007 endrer vi ditt Online ADSL-Abonnement til Online ADSL mini 700.

Online ADSL Mini gir hastigheter opptil 1500 kbps. Linjen hjem til deg vil ha opptil 700 kbps som høyeste hastighet.

Priser på din bestilling - Online ADSL Mini 700

Abonnementsendringen koster 0 kroner, og månedsprisen for Online ADSL Mini 700 er 299 kroner.

Har du spersmål eller kommentarer? Se Telenor.no/privat, ring kundeservice på telefon 05000 eller kontakt oss på telenor.no/kontakt.

(åså det MVH greierne)

Dette var noe vi bare plutselig fikk i posten.

Har prøvd å kontakte dem å si at vi vil ha dette endret til 1500 kbps. igjenn, men dem sier det ikke er mulig? :hmm::dontgetit::hrm::no::thumbdown:

så nå er mitt spørsmål, har dem låv til å bare endre ned sann på hastigheten med å bare sende ett brev til oss også smeller dem til å senker hastigheten :(

det har vært en fyr her å målt etter vi hadde brudd i en ledning, å han sier signalet er helt klårt å skjønner ikke hvorfor vi ikke skal ha mulighet til å få den HASTIGHETEN VI BETALER! for.

Dem sier at det er "dårlig" kapasitet på bredbåndet her i nabolaget men andre folk her får hva di betaler for, føler oss skikkelig uretferdig behandlet :( ..

Som dere vet så er ikke 700kbsp store hastigheten med dagens behov for hastighet over nett..

Mvh.

Andreas

Endret av Zaitek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva hadde du før?

Det er lov å bytte leverandør om vilkårene og hastigheten blir dårligere enn det dere hadde før - selv om dere er innenfor bindingstid.

9466669[/snapback]

ok, takker :)

vi hadde 1500 kbps før endringen som du ser i brevet

Lenke til kommentar

Da hadde jeg sagt opp linja deres, og byttet til en annen leverandør. Om dere har kabeltv der dere bor, sjekk om de tilbyr bredbånd :). Der er det svært sjelden kapasitetsproblemer, og de får levert ganske raskt og.

De har lov til å gjøre slike endringer, da dere har akseptert en slik klausul når dere bestillte.

Lenke til kommentar
Da hadde jeg sagt opp linja deres, og byttet til en annen leverandør. Om dere har kabeltv der dere bor, sjekk om de tilbyr bredbånd :). Der er det svært sjelden kapasitetsproblemer, og de får levert ganske raskt og.

De har lov til å gjøre slike endringer, da dere har akseptert en slik klausul når dere bestillte.

9466728[/snapback]

tusen takk :thumbup:

da fikk jeg mine svar å dere kan bare stenge/slette tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...