HowCome Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Nå som kunnskapsløftet har kommet inn i den videregående skolen så har man kun 2 år med andre fremmedspråk - det er kravet. Men nå har det seg slik at jeg har valgt tysk 1 språk, men slutter med det når jeg går ut av VG2. Ettersom at jeg ønsker å lære dette bedre, lurte jeg på om det er muligheter å ha tysk i 3 år selv med 1-språk nivå? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, det kan man Så sant skolen tilbyr det, så kan du fint ha tysk i 3 år. Da vil du få samme eksamen som blir gitt etter 2 år på Tysk 2, hvis du kommer opp da, selvfølgelig Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Herlig! Vil jeg da gå i tysk-2 klassen til de som er ett år yngre enn meg, eller egen klasse for de 3. klassingene som ønsker fordypning? Tysk tror jeg er et av de få fagene som jeg virkelig har motivasjon til å lære...! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det vet jeg rett og slett ikke... Kommer vel an på skolen vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå