Mr_niceguy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Som topic sier så får eg ikkje micen min til å fungere, bruker steelpad 5h v2 sitt headset, men får den ikkje til å fungere (har testet med et annet heavset som gir samme resultat, dvs pent lite lyd). Har dette hoverkortet og bruker mange av utgangene bak til mitt 5.1 lydsystem som tar opp 3 slots men alikevel vil ikkje være noe eg ser på som grunnen til dette ettersom det alikevel burde fungere. Audiodriveren eg har er realtek HD audio manager. (som er den som fulgte med hovedkortet) All hjelp taes imot med en stor takk =) Og er noe uklart så bare spør. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei, på kabelen har du en dings.. "High/low/off/" prøv og skru den på high/low, pleier og fungere da Lenke til kommentar
Mr_niceguy Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) hehe d har eg nok prøvd så problemet er nok litt mer avansert en dum bruker :\ *edit*Btw PC-en registrer at mic'en står inne i micingangen men det kommer forsatt ingen lyd. Er d samme med flere typer mic's. Endret 16. september 2007 av Mr_niceguy Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bruker du Den USB greia som fulgte med steelsound 5h v2? Vis du kjøpte med den da ofc, siden da skal Driverne stå på "C-Media USB Headphone set" Lenke til kommentar
Mr_niceguy Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Bruker du Den USB greia som fulgte med steelsound 5h v2? Vis du kjøpte med den da ofc, siden da skal Driverne stå på "C-Media USB Headphone set" 9507433[/snapback] usb greie? skulle d følge med headsettet? isåfall om d skulle har de ikkje gitt meg noen usbgreie :\ Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det følger med den pakken som koster 200 kr mer:) det er et usb-lydkort. Men da vet jeg ikke hvorfor det ikke funker:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå