haarod Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Skal ta en tur å låne noen bøker i morgen, tenkte å starte med noe av Dag Solstad og Erlend Loe. Blir en del reising i høstferien så får masse tid til å lese Mye bra forslag her ser det ut som, og håper dere fortsetter å pøse på. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Har lest en del av Erlend Loe, og jeg startet på Brødrene Karamasov av Dostojevski for en stund siden, men det er dessverre litt for tungt på kvelden. Tror jeg skal starte på "Haiene" av Jens Bjørneboe, og som sagt låne noe av Solstad. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vest for solen, syd for grensen av Haruki Murakami, Gjengangere av Henrik Ibsen (som hørespill fra radioteateret), En folkefiende av Henrik Ibsen (samme her, men litt dårligere enn gjengangere) og Fluenes herre av William Golding. Lenke til kommentar
Raba Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Cold Mountain vil ganske sikkert endre dine synspunkter på diverse ting etter at du har lest den. Nydelig bok som rørte meg. Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns Det angår også deg av Herman Sachnowitz er en ufattelig gripende og rørende bok, og den gjorde noe med meg. Har lest den 4 ganger, og den gir meg alltid en tankevekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå