Gå til innhold

Egen Techno/Trance tråd!


square

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg finni ut at vi ikke har en egen Techno/Trance tråd så da kan jeg jo like så godt lage en!

 

 

Her kan du skrive ned noen sanger, eller du kan spørre om noen! Nesten akkurat som Lurer du på hva en sang heter? tråden!

 

Men denne handler BARE om trance/techno så skriv ned alle du vil og spør!

 

 

Mvh: Daniel.

 

Her Er Noen Jeg har:

 

ATB - Let U go

 

Bexta - Save your life

 

Cascada - Bad Boy

 

Cascada - Wouldn't It Be Good?

 

Jan Wayne - Ready To Fly

 

Scooter - Nessaja

 

Dj Splash - This is my life

 

Dj Splash - No limit

 

Dj Splash - Inspiration

 

Dj Splash - My First Love

 

Laser - Det var en gång en fågel

Endret av square
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Til alles informasjon har vi allerede en trancetråd, Trance : Diskusjon og anbefalinger. Er det ikke lurest å samle all trance der?

 

Vi har derimot ikke en egen sjangertråd for techno, så min oppfordring til deg er å gjøre om denne tråden til en sjangertråd for nettopp techno (f.eks. Techno - anbefaling og diskusjon). Du kan trekke inspirasjon til åpningsinnlegget fra for eksempel den allerede nevnte trancetråden, eller Tråden om ska, som er ganske godt gjennomført.

 

Høres det ålreit ut? ;)

Lenke til kommentar
Heisann. Til alles informasjon har vi allerede en trancetråd, Trance : Diskusjon og anbefalinger. Er det ikke lurest å samle all trance der?

 

Vi har derimot ikke en egen sjangertråd for techno, så min oppfordring til deg er å gjøre om denne tråden til en sjangertråd for nettopp techno (f.eks. Techno - anbefaling og diskusjon). Du kan trekke inspirasjon til åpningsinnlegget fra for eksempel den allerede nevnte trancetråden, eller Tråden om ska, som er ganske godt gjennomført.

 

Høres det ålreit ut? ;)

9466109[/snapback]

 

Nei cun. Trådstarter sikter til Dance, som vi allerede har en tråd av. Han er en av de altfor mange som tror techno / trance / annen elektronisk musikk er det samme ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...