Gormers Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hei, jeg ser etter en ledning som jeg kan putte en komponent kabel inn i, og så putte hdmi delen inn i TVen. Eller muligens en komponent deler eller splitter, slik at jeg kan putte inn 2 komponentkabler i ledningen men bare en i TVen. Er det noen som vet dette, eller kanskje har en link til en annen tråd? Er også kjekt å vite hvor mye jeg bør betale for å få en akseptabel ledning. takker Endret 10. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Komponent er analogt, HDMI er digitalt. Det er umulig å lage en slik kabel. Analog video switch: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323063 Men om det er switch eller splitter du spør om er usikkert. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 OK Takk for svar Men nå er det vel kanskje slik at splitter er billigere (er vel bare en ledning med en ende på den ene siden og to i den andre eller noe sånt)? Vet du sånn ca hvor mye disse koster hvis de er mulig å få tak i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå