anderslien Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 tok et bilde som ikke var planlagt at skulle bli så bra, men jeg ble meget fornøyd med det. Hva syntes dere? f/3.5 1/400 ISO200 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 God BK.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror det hadde vært en ide å vente med å bumpe denne til fotballkampen mellom Norge og Hellas er ferdig Fine farger - får følelse av sommer her. Det som trekker ned er valg av komposisjon. Hadde du vridd kamera 30-45 grader mot-urs, så hadde du sluppet gelenderet nede til venstre. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er jo ganske pent egentlig. Men også litt kjedelig motiv syns jeg. Er det en anelse uklart? Kanskje man kunne prøvd ørlite med USM for å sammenligne? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg ville prøvd å minske blenderåpningen, for å få litt bedre dybdeskarphet, det er jo ikke noe lite motiv som skal tas bilde av her. Himmelen har en nydelig farge, men syns seilet har ett lite blåskjær som kunne ha blitt fikset i PS, med fordel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå