just_me Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 er kvaliteten good nok? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=54257# andre alternativ? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ikke at jeg har noen spesiel form for peiling på kameraer, men hvis du spør om kvaliteten er "god nok", hadde det kanskej vært en ide å gi "god" en definisjon. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er selv på jakt etter hjelmkamera, og har fått med meg at det beste er slike linser som kobles til a/v-inn på eget videokamera i sekken. De som tar opp på minnebrukke har jevt over dårlig bildekvalitet. I tillegg holder visstnok en 2 GB minnebrikke kun til noen få minutter filming på beste kvalitet (noe som visstnok er et must pga generell dårlig bidekvalitet). Dette er i alle fall det jeg har hørt i mine undersøkelser. Det beste er selvsagt å finne frem til noen videosnutter som er tatt opp med kameraet og så vurdere selv. Jeg har imidlertid ikke kommet over noen. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vanlig god gammeldags tv-oppløsning har oppløsning på 720x576, mens dette kameraet kun har 640x480. I tillegg kan det bli problem i og med at det ikke er PAL. Jeg ville ha styrt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå