andyness Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Når jeg åpner et spill, hvilket som helst, og laster inn noe (Battlefield: En bane) slår maskinen seg vrang! CPUen går til 100% omtrent når den er på midten, og jeg må trykke Ctrl+alt+delete. Jeg oppdaterte nettopp skjermkortet mitt, kan det være problemet? Jeg har Radeon 9600 Atlantis, har noen en direkte link til hvor jeg kan laste ned en ny driver? Edit: Fant i ettertid ut at dette var helt feil del å poste, men shitt au. =/ Endret 10. september 2007 av andyness Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har du sjekket om bf2 støtter ditt skjermkort? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Inte så att det bara är støv i vifta på skjermkortet? Kan ju vara att drivaren inte är så god.. Lenke til kommentar
andyness Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 har du sjekket om bf2 støtter ditt skjermkort? 9466675[/snapback] Selvsagt. Det har funket bra helt til jeg installerte en ny driver. Robbansvenske: Nettopp, så jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p=xp/radeonx-xp Den du har nu? Lenke til kommentar
andyness Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p=xp/radeonx-xp Den du har nu? 9480295[/snapback] Jeg installerte den, og jeg har samme problemet. Kan det ha noe med noe annet enn skjermkortet? Og hvordan kan jeg installere den driveren som var fra før av? Ehe, når jeg prøver å avinstallere spillet kommer det opp: ERROR: Could not load [C:\Programfiler\Electronic Arts\Battlefield 2142\FireWallDLL.dll]. Er det så enkelt at noen som har denne filen kan sende meg den? Kan jeg få den via CDen til spillet? Eller hvordan? =/ Endret 23. september 2007 av andyness Lenke til kommentar
Toad Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sikker på at du avinstallerte den gamle driveren ordentlig før du la inn en ny? Ellers kan det bli ufattelig mye kluss med driverne som kjører oppå hverandre Lenke til kommentar
andyness Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ops, nei, jeg avinstallerte ikke noe før jeg installerte en ny driver. Men, etter å ha sittet å fundert litt kom jeg på at prosessoren ikke er allverden. EasyInfo sier at det er bare 1 Gigahertz. Takk for all hjelpen, forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå