HrSteen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Ikke så mye å si. Tatt i forbindelse med en tidligere konkuranse på akam. edit: rettet noen skrivefeil. Tankene er en plass, tastaturet en helt annen plass. Endret 10. september 2007 av stoners Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 En liten typofeil i overskriften, Stoners. Stilleben mener du vel. Dette bildet synes jeg er flott. Jeg aner ikke hvordan det stiller seg som makro, men som et minimalistisk og dekorativt bilde så holder det. Jeg er litt i stuss over komposisjonen. Høydeformatet er i og for seg litt annerledes, men det blir i dette tilfellet for trangt på sidene. Jeg synes luften hadde passet bedre på sidene eller over og under. Det får likevel plass i mappen min over bilder som jeg liker. Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eller stillleben? Flott bilde, med den største vanndråpa som prikken over ien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå